Underbar, men lite rädd hona söker hem!
Jag har en liten hona på cirka 1-2 år som behöver få ett nytt hem när hennes ungar har flyttat (27 december). Hon är en av skänningekatterna och har varit i ganska så dåligt skick.
När hon kom till mig gick det inte att ens titta på henne utan att hon gick till attack men nu, 3 månader senare så kan man börja klappa henne lite försiktigt och då har jag inte alls jobbat med henne som jag borde utan de andra katterna fick gå före.
Hon har kissat inne men kör man på everclean och håller lådan ren så sköter hon den prima. jag tömmar 1 gång om dagen så med att hålla rent menar jag inte att man måste plocka upp varje gång hon varit där ;)
Hon kan inte vara kvar här, tyvärr så hon och en av mina kastrerade hanar bråkar något förjävligt rent ut sagt. Det är aldrig hon som börjar bråken utan det är hanen (han ger sig på en av mina andra kissar oxå) men Guldtass ger sig in i fajten med hull och hår och de skadar varandra rejält om de får chansen. Just nu håller jag de avbskilda så gott som går.
Så, finns det någon som kan förbarma sig över lilla Guldtass? Hon behöver tid och kärlek!
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
PUTT! ingen som kan hjälpa?
Vänligen
Sofia
puttar
putteliputt
Vänligen
Sofia
puttar
Putt! Kom igen nu! =)
Vänligen
Sofia

Tyvärr kan jag inte göra mycket mer än att putta upp för kissen..har ju som bekant huset fullt här!
Putt för misse!!
Åh putt för lilla Guldtass!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....