Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 930 ggr
Gunki
0

Min egen lussekatt - 13 år 13/12 !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tusse blir 13 år på söndag - åtminstone är det vad som står i hans papper.  Han hittades i februari 1997 vid en bäck och kom till oss på valborgsmässoafton samma år. Hans stora passioner är att äta och sova, men sedan vi fick hem ett gäng ungkatter från Naquita har han verkligen levt upp.

Gunnel

Sidentass
0

Massor med Kattulationer, ett par dagar i förskott till fiiiin-kissen!!!

essut50
0

Grattis Tusse på din stora dag..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

russin
0

Vilken sötis:) Grattis i förskott

monsi
0

Grattis i förskott hoppas kiser får mycket gottGlad

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

TamlinsMatte
0

Grattis Tussemannen ;-) Fast nog 'är det synd att du inte direkt älskar mig längre sedan jag skaffade Wille (Tusse var min sängkatt innan jag flyttade hemifrån, numera morrar han i förebyggande syfte tills han konstaterat att min hankastrat inte är med i bagaget)

Gunki
0

Tusse tackar för alla gratulationer. Roligt att ni tycker han är fin.

#4  Han har inte fått något gott än - vi övergav katterna och åkte till Gbg lör-sön (haft kattvakt), men i kväll vankas laxmousse och räkor.

#5 Tusse är en timid herre. Wille är nog den ende han varit i slagsmål med - och det under julgranen bland alla paket! Det är många år sen nu, men Tusse har kanske inte glömt vem det var som slet tag i honom, TamlinsMatte. Visserligen var det  för att Tusse var närmast - men Tusse kanske trodde du hjälpte Wille.

maggan47
0

och vi grattar i dag, då du har Födelsedag  

kanske dags för en svängom

Maggan47Flört