Vi har en ny stödis i familjen!
I dag flyttade Spöket till en annan stödfamilj där han får mer lugn och ro hos en supertrevlig tjej! Han blev så glad och nöjd över att få vara ensam. Vi kämpade i 2 månader men han gillar helt enkelt inte våra små bestar..
Hur som haver så flyttade den här lilla fröken in hos oss och hon ville genast träffa de andra och det har gått över förväntan. Hon är så otroligt snäll så det är nog mycket därför det går så bra!
Hon heter Maya och är en blåpadda som jag förstått.
Helen
Det syns inte så bra på bilden, men ni skulle se vilken jättekrage hon har…syns att hon är halvskogis…världens längsta päls och under den en pytteliten kisse…jag är nog kär…
Helen
Förstår att du är kär, vilken vacker kissa
Maggan47 som undrar var hon kommer ifrån

Undrar oxå var hon kommer ifrån. Vacker kisse är det.

Cammo hjärta Maya=SANT
Är du Helen säääääker på att jag ska ringa "Mayaspekulanten"
idag :) ?
Kram
Cammo**
Tyst med dig Camilla! Inte säga så. Hugaligen. Hon är för vacker för att vara sann, denna lilla missedam…och så vänlig, rar och försiktig med de andra. Det har nospussats med hela katthögen här och bara ett litet fräs här och var.
Har vi inga fler bilder av henne, Cammo?
Helen

Gud vad söt hon är.
Maya är jättesöt kisse! Tror färgen kallas blåpadda. Hur som haver har hon exakt samma färg som våran Saga fast Saga är korthårig. Ja man bli ju kär faktiskt.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Det som inte syns på bilden är att hon är jätteliten, pyttekisse trots att hon är vuxen. Min Milou, 9 månader ca, är större…under all päls är hon som en kattunge.
En riktig gosboll dessutom! Hennes buffningar i ansiktet gör nästan ont så hårt buffas hon…och spinner och spinner…
Aaaajj, mitt hjärta…vi SKA INTE ha en katt till, det ryms inte fem här…nej, nej, nej….!
Dessutom är hon sååå snäll och rar med resten av kattgänget..suck…
Vad underbart söt hon är! Och vad mysig hon verkar vara! Kom på mig själv att sitta här o önska att jag kunde ha en katt till. 

Ohh, vilken underbar tös du fått in Helen. Känns bra att du blivit kär, då behöver du inte sakna att jag har hittat ett hem till Mysepysen.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Men vi ska INTE ha en till kisse. Inte ens en sån ljuvlig liten varelse som Maya. Så det så. Jajjemän. *vacklar i övertygelsen, hårt och svårt*
Kram tebax!!