Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 524 ggr
bananacosmicgirl
0

Nu har ungarna åkt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har ungarna åkt hemifrån… *sniff* Kvar är mina två och Mathilda (som numera är kastrerad). Tänk så tomt det kan bli.

Giles åkte först, men precis som när han kom var det ju ingen större skillnad mellan att ha sex eller sju ungar springandes hemma. Men sen åkte både Buffy och Dawn (de ska bo tillsammans) och sen försvann Xander och Willow… sen var det tomt.

Meeeen de får bra hem. Har redan fått en länk med bilder av Buffy och Dawn (Dawn som är pojke ska heta Spike istället), och alla andra har sms:at och sagt att ungarna har det jättebra. Willow är hur busig som helst. Xander träffade sin nya kattkompis Alice (också KKS-katt) och satt och fräste på henne - och hon tillbaka - men matte hade stort hopp om att det skulle gå utmärkt.

Tänk, bara drygt tolv veckor sedan de föddes - och nu är de så stora… Men de får det jättebra.

Bild: Dagen innan de var leveransklara samlades allihopa i fönsterkarmen.

/Camilla

Lena
0

Förstår att det är tomt nu efter dessa underbara busungar! Man skönt att höra att de alla kommit till goda hem. :) Underbart fin bild! Du är en duktig fotograf!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Puma77
0

Gud vilka underbara ungar, så söta.

//Pia

EvaRittsel
0

Oj oj oj. Jätteunderbara. Jag vill så gärna ha katt och kattungar igen men det går tyvärr inte - två svärdöttrar med kattallergi gör det omöjligt.

bananacosmicgirl
0

#3 Jo, jag känner igen det där. Pojkvännen har börjat visa starka tecken på allergi… jag hoppas nu på att det finns något receptfritt som kan hjälpa honom. *suck* Dock bor vi inte ihop, så några år till ska jag kunna ha kisarna utan att det stör honom alldeles för mycket.

vanessa
0

Åh, de är olagligt söta. Hade jag varit hos dig skulle du ha fått muddra mig så att jag inte hade en kattunge i vardera ficka när jag gick :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

[helenal]
0

vilka härliga färger! har du bilder på dem två du ska behålla?

[helenal]
0

[helenal]
0