En fundering jag har...
Jag håller ju på och gör en massa smycken och tänkte höra om det vore en idé att sälja dem (för annars vet jag inte vad jag ska göra med allt!) och att summan för det går till katterna! Jag vill verkligen hjälpa de små kissorna så mycket jag kan!
Kram och tala om vad ni tycker! 
Många Goa Kramar
Annisangel
Det låter väl alldeles utmärkt=)
Kan man lägga ut det här tro?? Eller finns det andra förslag? Kan ju försöka med Tradera också förstås…
Många Goa Kramar
Annisangel
Lägg ut det på insamlingsforumet.Där är det inga avgifter så allt går till katterna.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Gunilla lägger mina smycken på Tradera.
Tycker du kom med en toppen ide. Skönt fler gör smycken till förmån för kisarna.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
puttar upp för smyckena
Maggan47
putt vill se!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Har dock inte någon aning om vad man kan sätta för priser så varje tips är välkommet! Dom har tagit några timmar att göra. Fjärilen tog väl längst tid. (Det var en gammal brosch från början som jag inte ville slänga)
Många Goa Kramar
Annisangel
Va fina dom är…Vet inte heller hur mycket du ska ta…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Smart att göra så med fjärilen! Jättefina allihopa. vet inte priser, men lycka till! :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Börjar vissa förstå varför jag säger sanning när jag skriver att Monsi bara är nybörjare.
Jätte fina saker du har gjort Annisangel
Priser Hm! har för mig det skall finnas en Tråd om det på smykestillverknig.
#16 Haha Monsi!! Nybörjare…?
*skakar frenetiskt på huvudet*
Jag ska kolla det, har även mailat sajtvärden så får vi se vad det kan bli för penningar som det handlar om…
Kram!!
Många Goa Kramar
Annisangel
Ja ska du sälja på Tradera, så är det en chanstagning att sätta höga utgångsbud. Men ta åtminstone utgångsbud materialkostnand och lägg grejerna under välgörenhet.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#18 Jaha, det finns en sån kategori, det visste jag inte! Tack för tipset!
Många Goa Kramar
Annisangel

Annisangel kolla här Länk
Den innehåller alla smycken jag någonsin gjort utom tre o dessa liknade Hello Kitty smycket. Så du ser jag är bara en nybörjare.
Undrar hur man gör det snygga dubbelradiga armbandet o det vit o röda med en pärla o flera små
#20 Åh, jag gillar verkligen din stil på smyckena. Det märks att du utvecklat din stil med många hängen och fjädrar och bara sååå fina!!!
Jag gjorde en liten kladd i photoshop för att förklara hur jag gjort armbandet. Knepet är att ha en lång tråd som man bara syr runt runt. De vita pärlorna är samma antal hela tiden för att få ett "slätt" utseende. Fråga gärna om det är nåt mer du undrar över!!
Många Goa Kramar
Annisangel

Tack! Jätte bra beskrivning
Som du såg så har jag inte gjort så mycket än, kul du gillade dem.
vad använder du för tråd när du syr?
#22 Det är väldigt olika, ibland sytråd, ibland sån där brodergarn. Fiskelina finns ju också…
Nu håller jag på att upptäcka smyckeswire. Ska sätta in en bild senare för snart är ett halsband till klart!! Åh så kul att du också håller på Monsi!! 
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
Så nu har jag lagt ut på tradera fjärilshalsbandet för utrop 500:- och det här sista blåvita halsbandet för utrop 80:- så får vi hoppas på det bästa!!
Många Goa Kramar
Annisangel

Ha ha! Det var som jag mistänkte, tack för superba beskrivnigar.
Älskade det blå halsbandet.
Länka tilll auktionerna så vi kan följa dem.
Håller tummarna stenhårt att de säljer bra.
Smyckeswier är det jag använder finns vist flera olika styvheter i allefall de jag har.
Undrar hur tjock en normal stor kise är runt halsen?
monsi fick en liten ide hi hi! Tror inte den funkar men här kommer den.
Vad sägs om machande halsband till både kise o matte?
#27 WOW, det låter ju kanonbra!!! Har länkat förresten till auktionerna inne på tråden insamlingar…
Matchande till kisse och matte…. Vilken superduperidé!! Hmmm, vet inte hur tjock en kisse är runt halsen… Den får vi/du fråga om…
Många Goa Kramar
Annisangel