Ska med Tyson till veterinären
Ush jag är så orolig för Tyson. Han är sig inte lik. Han är så arg mot de andra kattrna på ett sätt han inte brukar vara. Han till och med morrar och slår efter mig när jag tar i honom. Detta är verkligen inte likt honom.
Så på torsdag ska vi till veterinären för koll. Kan bli spännande med en arg 7 kilos katt… 
Hoppas så att det inte är något allvarligt men jag kollar hellre upp det en gång för mycket än för lite. Tyson är ju mitt hjärtegryn! 
Hoppas det inte är något allvarligt.. Men det är alltid skönast att kolla upp det.
Pussa på den arga klumpen från mig
åh lycka till min lilla skyddsling.
Hoppas det inte är något allvarligt!
Lille Tyson….. Lycka till1
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
hoppas att det går bra för er hos vet

stort lycka till……
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Lycka till med Tyson…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Tack för era lyckönskningar… Vi håller tummar och tassar här att det inte är något allvarligt men det känns bra att vi får komma dit redan på torsdag och kolla. Är lite hönsmamma och kollar mycket hellre en gång för mycket. Man reagerar ju på när de beter sig så annorlunda.

Håller hårt i tummarna för att det inte är något allvarligt..men det känns bra att du åker iväg för en koll…

Håller tummarna att det inte är något allvarligt.
Lycka till på tors.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
säger också lycka till
Maggan47
Lycka till önskar vi!
Nu är Tyson jättesur på mig, han får inte gå ut ikväll för att jag ska vara säker på att han är hemma imorgon när vi ska till vetten.
Ikväll har han varit sig lite mer lik men han har inte riktigt samma lyster i pälsen och han bryr sig inte om att tvätta bort intorkad lera.
Ush så svårt att veta vad jag ska tro. Men som sagt hönsmamma som man är så åker jag hellre en gång för mycket till vetten än en gång för lite.
Lycka till imorgon och hoppas att det går bra hos vetten.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Tycker du gör rätt! Bättre en gång för mycket än för litet! Håller tummar o tassar för att det inte är något allvarligt!! Puss på dig, Tyson från en annan Tyson!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Lycka till I dag.
Häxan skickar nos puss till Tyson o säger hej snygging smail du kommer snart känna dig bättre o gladare.
hur har det gått hos veterinären , hur mår Tyson nu
Maggan47
Det gick bra hos vetten. Det visade sig att busen varit i slagsmål och fåt ett litet sår. Det var inget allvarligt men eftersom han var så sur har jag inte lyckats se det då det gömde sig under pälsen. De har gjort rent det och de bedömde att det läker av sig själv.
Så skönt att det inte var värre! Nu kan hönsmamman(jag) pusta ut för denna gången…

Vad skönt.
Sånna där små sår kan bli väldigt retfulla o jäklas så bra det upptäcktes.

skönt att det gick bra, man är lite hönsmamma allt,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Skönt att det gick bra för Tyson och att det inte var något allvarligt!
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Heja Tyson! Lever du upp till ditt namn? 
Skönt att det fanns en naturlig förklaring o att det inte var värre!! Puss på nosen!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#17 Vet allt hur svårt det är att upptäcka de här såren…så skönt iallafall att det inte var något annat som är farligare, nu hoppas jag att det får läka fint så att kisse blir glad och harmonisk igen!
skönt att få rapport, nu blir Tyson snart sig själv igen, ska ni se
Maggan47

Skönt att det var en lätt åtgärdad liten åkomma! Här hemma hade vi för ett antal år sedan en riktig fräs-fia rätt var det var en dag. Hon drog sig undan och fräste så fort man försökte ta i henne. Det visade sig vara en läskig böld orsakad av ett litet sår som inte hade läkt utan infekterade inåt. När den sprack luktade det inte rosor… men med antibiotika och sårtvätt några dagar var hon "vanliga gos-Sara" sedan. Hoppas Tyson också blir sig själv snart!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Sån tur att det inte var mer.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....