Ni som jobbar "i det tysta"..
Det finns många, många som arbetar i det tysta med våra hemlösingar i landet. Många som aldrig får cred för den fantastiska insats de gör! 
Långtifrån alla "fall" syns här på sajten, och all information och alla omständigheter kommer inte alltid fram då man inte vågar, får eller kan nämna allt. Istället för att basunera ut det så håller man tyst, även om hjärtat vill SKRIKA. Man håller tyst för katternas skull då det givetvis blir de som hamnar i kläm, de som får "sota".
Själv har jag inte "arbetat" med det här lika länge som så många andra härinne har men har ändå redan fått erfara detta ett flertal gånger.
Så till alla er som ALDRIG får cred för att ni arbetar "osynligt" - ETT VARMT TACK!!!!! Och fortsätt med det ni gör för ni är helt fantastiska. 

instämmer helt klart!!!
Alla djur behöver någon som bryr sig!

jag instämmer helt o fullt jag med….skulle jättegärna vilja höra mer om goda tips o råd hur man bäst skulle kunna dra nytta av sej själv…att vi kan lära varandra hur man kan göra….så rosor till alla osynliga…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Instämmer helt jag med. Känner personer som ställt upp trots allt och bara blir utnyttjade.
Instämmer även jag. Vet själv hur det varit och fortfarande är, att jobba i det tysta med olika slags fall. De som jobbar i det tysta och som gör det med katten bästa för ögonen, heder åt er!
Instämmer jag med. Finns så många som aldrig syns.
Instämmer här oxå. Finns så många som gör allt för hemlösa katter i det tysta..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

ja det är tråkigt att vissa läre jobba i det tysta för att slippa alla annat som det medför , men dom är guld värda spec för kissarna =)
så en bunt rosor till alla som kämpar där ute i sol,regn,kyla,värme,snö
Håller också med och tror säkert att det kan vara svårt många gånger men finns chansen till samarbete och hjälp så blir det guld värt. Det finns nog många omständigheter som man inte känner till.
Till er som inte syns och hörs vill jag ge massor av rosor för det ni gör för kissarna.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Massor med rosor till er alla som jobbar i det tysta för våra hittekatters skull så att dom också ska får ett varmt hem med mat varje dag året runt.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
jag vill också ge dem ett rosregn…….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Håller helt med…vill översända ett stort fång med kattguld till alla de som hjälper katter nöd, ´men som inte syns!