Göteborgs Katthjälp proudly presents....
Nasrin och Johan!
Lilla Nasrin som är adopterad från Göteborgs Katthjälp är nu kalenderflicka för Djurens Rätts kalender "Sverige Rockar För Djurens Rätt". Hon poserar tillsammans med husse Johan, från bandet Amon Amarth, på omslaget till kalendern. I kalendern är det ännu fler katter som poserar med sina musicierande hussar. Alla har ställt upp gratis till förmån för Djurens Rätt.
Beställ kalendern här och stöd samtidigt Djurens Rätt!

länken funkar inte för mig,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Duktiga pojkar, sånt blir jag glad av….

Jag har beställt en kalender nu!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Härliga grabbar 
Kommer beställa senare i månaden.
Snygg kalender
, har beställt 2 st nu. Bra initiativ, toppen!!
Ser fram emot leverans 

Har beställt kalender. Det blir en julklapp till brorsans styvdotter som älskar katter och hårdrock. 
Ni glömmer väl inte beställa den här snygga kalendern 

Jag fick bekräftelse i dag att jag beställt och att den är på väg i november.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
#8 Samma här - fick också bekräftelse på beställningen idag och att det är leverans i november.
Jag har fått kalendern nu, jättefina bilder! Och jag har träffat Nasrin både när hon var skygg och tam, vilka framsteg hon har gjort och vilken jättemysig tjej hon har blivit! Hon bor med de äldre kattkompisarna Lester och Divina från Örebro Katthem (Lester poserar med Maria vid förordet i kalendern, bifogar bild i detta inlägg). :)
Här kan man se fler av bilderna i kalendern:
http://www.gp.se/kulturnoje/musik/1.245836-mjuka-rockstjarnor
"De 12 band som finns representerade i kalendern är, från januari till december: Amon Amarth, Sonic Syndicate, The Hives, Dead by April, The Soundtrack Of Our Lives, Millencolin, Opeth, Dia Psalma, Crucified Barbara, Motörhead, Mando Diao och Hammerfall. Varje månad innehåller också tips på hur man kan hjälpa djuren. Överskottet av försäljningen går till arbetet med att stärka djurs rättigheter."