Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 963 ggr
siberlina
0

katt från huddinge till örebro

har du eller känner du någon som hämtat en katt i visätra för ca en vecka sen … isåfall jag hoppas att katten får det bra hos dig ,kanske bättre än det hem han rymde ifrån.

MariannE11
0

?  nu fattar inte fluffet i min lilla hjärna….Skäms

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

siberlina
0

katten va ej öron märkt, ej halsband och ej efterlyst hos polisen , och dessutom 5 månader och rymde och sprang långt, jag lämnade katten valle till en tjej som lämnade valle till en familj i örebro………

Hawknestgrove
0

ja usch ja, siberlina… den lille kssen. Vet du vad? Tycker du ska sätta in en annons i någon stor ÖRebrotidning. Under bortsprungen…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

MariannE11
0

nu är jag med igen..inget kul att det skulle gå så här…

siberlina
0

jag har sms at familjen och dom har mitt telnr så vi får se vad som händer,men nu har tydligen katten valle 2 kattkompisar,…

Hawknestgrove
0

ÅH? Bra lösning verkar det som alltså?

martdat
0

har den riktiga ägarn fått kontakt med de som har katten nu?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

siberlina
0

dom har ej hört av sig till mig än, så vi får se

MewTwo
0

Ursäkta men vi som inte är insatta i detta fattar ingenting? Är katten bortsprungen eller inte?

siberlina
0

ja den är bortsprungen,men när jag hade hittat ett hem tillden då kom en efterlysning från den riktige matten,den som tillfälligt hade katten ,tänkte avliva den och då skaffade jag ett hem till den,och hon i sin tur lämnade katten till en tjej i örebro

Hawknestgrove
0

Suck, stackars dig. Du gjorde ju så rätt. Hoppas nu att du inte får f*n för detta

siberlina
0

familjen har mitt telnr ,men dom har inte ringt,men tanten som sa att hon skulle avliva katten har plötsligt fått för sig att skaffa en ny katt, fast hon sa att hon va alergisk,,,så nu är jag förbannad,hade hon behållt lille valle en vecka till som jag ville ,så hade ´han varit i sitt riktiga hem nu ,

MariannE11
0

kanske var tillfälligt allergisk…förstår att du är arg…

Hawknestgrove
0

USch… har du kontkat med både det "riktiga" hemmet och det nya? Fy fasen sån sits du hamnade i. Så rätt jag gjorde och så fel det blev… MEn som jag fattade, så var det ursprungliga hemmet inte nån höjdare?

siberlina
0

nej  ,jag börjar   förstå  nu  att   valles  riktiga  hem     kanske inte va  så   bra , för    dom  verkar    helt     ointreseerade av  sin  lille  gosse,,,hade  det varit  jag  så   hade  jag  rivit   upp  hela  världen för att    få tillbaks  min  lille  älskling, men för  den delen hade jag alldrig släppt  ut    en 5 månaders  gammal  katt,,,.han  va  så   gullig, jag hoppas han har det bra   i örebro

Hawknestgrove
0

ja…. du har ingen kontakt där? Vore ju trevligt om du fick veta att du gjorde något bra…..

siberlina
0

jasg hoppas att valle har det bra,min magkänsla säger att han faktiskt har det