Snöfot trivs fint i sitt nya hem:-)))
Den här goa lilla ulltussen flyger ur barnkammaren imorgon, hem till sin blivande matte i stockholm…! Önskar raringen allt gott o massor mer därtill i sitt nya hem där hon kommer att få sällskap av fyra vuxna missar..
Men hörrni…jag har beställt: Snöstorm, Snökaos, Blixthalka, och allmänt körförbud till helgen…
Åh lilla Snöfot. Lycka till med din nya familj..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Vilket sött namn! Otroligt söt tös också! Lycka till, lilla vän 
Vilken liten sötnos, förstår att det blir tomt för varje unge som flyttar ut, allt gott till dig lilla ulltussen
Maggan47
Vilken liten fin Snöfot. Morrhåren virvlar som dansande snöflingor i det bestämda lilla ansiktet med den lilla söta hakan.. såå charmig.. är säker på att hon är MINST lika charmig till sättet.

#4 Jaaaa ohh..ja..hon är så mjuk o försynt till sättet..har legat hos oss i sängen här i morse..får banka in i min tröga skalla att det ÄR mycket bättre för henne att få ett hem som inte är lika fullt som vårt!

Lycka till med nya hemmet lilla Snöfot! Förstår att det känns i hjärteroten när det är dags för flytt. Det är mitt dilemma också - skulle ha mycket svårt att skiljas när det är dags.
Men nu får hon det bra hos nya familjen säkert!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Stackars dig Siden du är ducktig som låter liten flytta vet hur fäst du är vid dem.
Önskar söt nosen alla lycka i det nya hemet o skickar massor av nospussar från Häxan o Styrkekramar från mig till siden med familj o lille Snöfot.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Glada nyheter!
Har nyss ringt och pratat med Snöfots nya matte, och allt har gått så bra sen hon kom till henne i går kväll! Misse är så social o trevlig i sitt nya hem, och räds heller inte när de stora katterna tar till "fräsen" - hon har ju viss vana frånnär våra vuxna katter tjafsat;-) Känns mycket bättre nu när jag pratat med det nya hemmet, jag förstod att hon skulle få det toppen, men var lite, lite orolig att hon skulle sakna syskonen..men hon har en så fin matte nu, och kissen kommer upp till henne både i säng och till tv-soffan!!

Vad underbart det låter i nya hemmet!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Så skönt att det går bra! Låter som ett underbart hem! :)

-Ja..det lägger sig som bomull i hjärtat när man hör att dom man älskar så mycket får det så bra..ska ta o ringa o höra om Betty o Gustav också! -Hade ägaren här på kaffe vid hämtningen..kändes bara bra det också:-)
så skönt att få lite ro i mattehjärtat, man är ju lite så, kan dom ta hand om lilla grynet, lika bra som jag, fast man vet, att det kan dom
skönt att du kan ringa och få höra hur det går
Maggan47