Alice och Hollywoodhuliganerna!
Tänkte bjuda på lite bilder på mitt katt-kaos! Alice har nu hunnit bli nästan 4 veckor och hennes adoptivsyskon är runt 5-6 veckor. De har börjat leka ordentligt nu och utforskar min lilla lägenhet från golv till tak! Lilla Alice kämpar för att hålla jämna steg och börjar även hon bli en riktig tuffing - hon drar sig inte för att ge igen på tokstollarna när de drar in henne i brottningsmatcherna.
Ja, här är min lilla familj!
Första bilden är på Greta Garbo:
Vilka härliga pussnosar du har!
Detta med skelögdhet finns ju ofta hos små bäbisar också, speciellt när de ska titta på ett föremåt som är nära. Ögonen har nog inte lärt sig att fokusera på nära håll än. Men du kan ju hålla lite koll framöver.

Så kul att se dem o oj vad de växer Alice är ju lika stor som de andra ser det ut som.
Gose bäbisar slurp drägel!
MariannE vill ha alla paddorna hi hi!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Ja, rent fysiskt är de ungefär lika stora! Men det är ju såklart jättestor skillnad motoriskt. Alice knogar på efter de andra och vill vara med - så likt människobarn med äldre syskon..
Hon får liksom små ryck ibland och vill springa, men det är mest bakdelen som springer eller hoppar upp och ned. Hihi, ser såå kul ut. Jättesöt är hon!

Gissar hon påmminer om sköldpaddan som leker med pluto på stranden, när man ser henne får man det ljudet i huvudet som hörs när sköldpaddan går, det fick i varje fall jag när Häxan gick så.
Kan inte beskriva ljudet man måste ha hört det , men har man väl gjort det så är det kört för då får man inte bort det

Vilka busar de har blivit! Känner av lite bäbissug igen här…

#15 hur visste du det monsi?….
.. oerhört fina……men nu ska ja ta mej mitt piller som botar paddsjuka… hoppas det håller i sej ett par timmar iaf….
underbara allihopa…..men mamma då?…. vill se henne åxå….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
vill också se mamma, och vilka sötbebisar dom är allihop
Maggan47

vilken underbär Pärla..

Sötnosar hela högen!!! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Jaa, hon är så fin Pärlan.. Jätteduktig mamma- hon går omkring och knorrar åt ungarna när de hamnar alldeles för långt borta. Så fort de kommer inom räckhåll tvångstvättas dem under våldsamma protester..
Oj, här har jag inte skrivit på länge! Mina monster har blivit riktigt stora nu. Alice fyller 7 veckor idag och soptippsungarna är ungefär 9 veckor. Dags för första vaccinationen och idag har jag tagit bilder på dem för annonsen. Dessvärre har 3 av dem åkt på ögoninflammation, så det är riktigt synd om mina bebisar. Det är inte superpoppis med salva och kamomillte! Trots detta verkar de förlåta mig mellan dusterna - nu har jag 5 kattungar som ligger och sover runt datorn! Skickar med bilderna som kommer att läggas ut som annons! Visst är de fina!!
Åh va vackra dom har blivit..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
vilka sötnosar dom är allihop, och vad dom vuxit till sig, hoppas på bra hem till sötnosarna, borde inte vara svårt
Maggan47

Underbart fina.
Ser inget dräglar bara hi hi!

Lite OT o Tråd kap kul du är tillbaka igen maggan

ser INGENTING alls… speciellt inga paddor…..

monsi, får jag låna sin haklapp? De har ju blivit riktiga skönheter! Blir lite kattungesugen, men har ju fullt hus här hemma