Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 1054 ggr
Martina747
0

Hjälp med transport Ronneby- Växjö

Jag ska blir stödhem åt fina pinglan men jag har ett stort problem nämligen att jag skulle behöva hjäp med transporten från Ronneby till Växjö där jag bor.

Emma som är min kontaktperson kan enbart att jag hämtar pinglan sön eller tis och imorgon har jag problem att ta mig ditt eftersom min bil har känt för att få punkar, och problem med lyset, och jag har självklart ingen tid hos någon bilverkstad fören i veckan..

Och på tis har jag massa grejer med jobbet, vi ska har information, personalmöte och vaccinera oss för influensan..

Jallafall jag be någon av er har någon möjlighet att kunna ta lilla pinglan till mig, för där hon bor nu är inte alls bra för henne, utan mer än fara för henne..

SNÄLLA någon?

Martina747
0

jag puttar mig själv nu=)

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Har du kollat inne på Djurtransport iFokus?

Sidentass
0

Så bra att du blir stödhem..puttar upp tråden och hoppas att det snart ordnar sig med transporten:-)

Naquita
0

ja ocxh stödhemmet josefine i samma stad behöver ju oxå få upp de två ungkatterna som är dumpade i ett hus som hon ska vara stödhem för:)

Sidentass
0

#2 Vilken skojig text du har:-)) Mössfabriken..hi,hiiGlad

Martina747
0

ingen?

martdat
0

hur lång tid tar det att köra emellan ungefär? lagligt,du brukar väll köra annars martina?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Martina747
0

1 h och 20 min typ, men jag har punkar.

martdat
0

# 8 jag skulle kunna köra om du följer med, vill inte köra själv, har lite fobier att köra där jag inte hittar,o om nån hjälper till med lite soppa, min ek e riktig skit jusst nu, i såfall så kör vi tidigt på förmiddan för jag vill va hemma vid fyra ca när min dotter kommer från sin pappa,vi måsste tigga kaffe hoss Emma med,

martdat
0

puttar lite,,,,,

Mison
0

och jag puttar vidare… ser fram emot att det blir en road-trip med martdat och martina…

Alla djur behöver någon som bryr sig!

martdat
0

jo, vore ju bra att veta,,,

martdat
0

har ringt till martina (om nr från lambitråden gäller) så du har mitt nr på missade samtal, går bra att ringa till 12 i allafall, jag lägger mig inte än,

Martina747
0

förlåt vet inte om förra kom med, men jag kan tyvärr inte följa med imorgon, jag har förmodligen blivit rå dumpad av min sk pojkvän förlåt att jag blir för privat men jag känner mig helt miserabel dumpade och fick ett krossad hjärta idag helt förvirrad.

Men hoppas inneligen att någon annan kan följa med,, ev hon josefine som ska ha två stödhemskatter.

förlåt igen.

ksofia
0

Åh, Martina, va tråkigt för dig.

Om det inte funkar att nån kan följa med Martdat, så kan jag ta en tur och skjutsa kissarna i morgon eller på tisdag.

martdat
0

#14 du är storförlåten!!! stackars dig, kram, privatliv har vi alla,

#15 vore ju toppen nu när det börgar bli lite i senaste laget att planera en resa i morgon fm,,,

Martina747
0

#15 & 16 gud vad fina ni är. det är inte lätt att vara 24 år och tro att allting var bra mellan oss och planera grejer till katterna tills att blir dumpad och lämnad på samma dag. Sånt fixar inte mitt hjärta.

MariannE11
0

#17 stackare vilken tråkig helg du har… att tro en sak o sen bli dumpad så där rakt av…. kram…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

MariannE11
0

putt ifall ni kan tråckla ihop en resa snart ändå..

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Naquita
0

hej

firade et år med sambon igår så jag var på bio. Ser att sofia erbjudit sig att köra men de blir mååånga extra mil för henne (igen)

jag är hemma ikväll och tisdag, mitt på dagen idag ska jag äta koldolmar hos mamma o imorgon e de ullared med bussresa;)

Naquita
0

vad tråkigt martina:( Fy!

martdat
0

#20, ja då hadde du inte vart hemma ändå,, ,

ksofia
0

Jag har erbjudit att jag kan ställa upp, men inte hört något mer. Det blir ju såklart många fler mil för mig som bor i Ljungby, än för någon som bor i Växjö eller Ronneby, så det bästa är ju att någon från dessa städer kör. Jag ska även köra en riktig långtur åt Naquita nästa helg. Men om det absolut inte går på annat sätt så finns jag.

martdat
0

ja kan någon som bor nära ronneby, växjö köra? i dag är det ju kört så att säga o på  tisdag jobbar jag,,,, det går inte att sätta katterna på bussen???? går ju direktbuss växjö ronneby,,

Martina747
0

#23 har du pratat med emma? vore hur fint som helst om det kunde lösas idag , eller på tis.

ksofia
0

#25 jag har pm:at henne (igårkväll), men ej fått svar.

Martina747
0

putt

Naquita
0

Ja, som jag skrev i annan tråd firade jag ett år med sambon igår och idag var mormor nere för vi åkte till min morbrors grav för gravstenen har kommit sedan åt vi familjemiddag, så gott de gick.

Min morbror ramlade ihop framför våra ögon i maj och dog i mammas vardgasrum så idag var ingen rolig dag att åka till kyrkogården. Nu när gravstenen kommit var allt så verkligt. min alltid lika glada o skojfriske låtsaspappa! mormor var nere med honom den dagen och att se sin förstfödde son dö är inget jag önskar någon , ens den jag hatar.

så förlåt om jag ej varit tillgänglig i helgen. jag är ledig tisdag, sedan jobbar jag till helgen.

ksofia
0

Så tråkigt med din morbror, måste varit jättejobbigt.

Du skrev ju tidigare att du skulle vara upptagen, vi vet ju att du inte skulle vara så tillgänglig.