Rädda Kattens fina sängar...
Måste jag få slå ett slag för också. Tog dessa bilder idag. Att Esther hittat ända till den garderoben, visar att hon har blivit lite smalare. För det går ju inte för en tjock rulta att först hoppa upp på en garderob och sen ta ett tigerskutt på ca en meter över till den hon befinner sig i nu. Så hon har bantat. Bra.Försat bilden är Arne
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vilket mysigt ställe att sova på! =) Sötizarna
Dom är jättefina!!! Kissarna också! 

Ester är fortfarande inte tjock hon har bara vackra kvinliga runda former.
Hm! Undrar om jag ska skvallra för husse vad som skrivs om hans lilla kise fniss!
Smart, vacker skönhet i bekväm säng
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

gunilla hur kan du få dessa bestämda donnor att hålla sams?
Arne har ju sin lilla gospropp Pipis. OCh PIpis och Esther ignorerar varandra helt. De bråkar ibland, men det går över fort. Arne kan ibland få överskottsenergi och tro att han ska sätta på Esther då blir hon vansinnig och skriker i högan sky. MEn det är numera väldigt sällan, då de har sin lilla rastgård att göra av med energi i.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

fina ställen dom har… stackars Carmencita får ligga längst upp på bokhyllan UTAN en sån där mysig bädd….törs inte visa henne dina bilder..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Åh, vad kul att se att de fortfarande används av katterna!
Just nu ligger kattbäddsverksamheten nere, jag har fullt upp att fånga in de sista kolonikatterna i Malmö. Cirka 40 vuxna katter är infångade och kastrerade, 16 kattungar har blivit omhändertagna sedan våras. 7 små vildingar huserar hos mig så det är helt omöjligt att pyssla ha ha. Just nu försöker jag fixa vinterskydd åt de 40 återplacerade katterna så att vintern blir lite skonsammare. Jag ska försöka hinna göra julkort för att skaffa fram pengar till vinterhus, så jag hoppas att de också blir populära. Förra årets julkortsförsäljning gick till kattfoder till dessa katter:
Gunilla - hur kommer katterna upp dit?! Här hemma klättrar katterna visserligen när de är ute skuttar runt i träder och så - de verkligen kan, inte så att de är slö eller för tjock.. Men inne lägger de sig bara på närmaste sofa/stol m.m. helst förvärmda platser förstås, som någon av oss precis har lämnat :-) men struntar helt i alla "extraplatser" vi gjorde i ordning i tron att katter gärna vill ligga på höga höjder… *hmm* har aldrig sett att de ens har försökt klättra på någon hylla eller så..

tack marian för det du gör…. mina bäddar blev återupptäckta häromveckan då Jullan som är svartsmoke kunde gömma sej så bra i den… beställde mörkblåa med stjärnor….så jag ser henne bara om hon öppnar sina gula ögon… många gånger jag funderat på var hon är…
#10 funderade lite jag med…. men vi kanske inte ser detaljerna… har 2-3 gymnaster som via en högtalare kan komma upp i dom höjderna….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/