Svart hankatt bortsprungen
Har någon sett Sylvester? Han sprang bort från Nimrodsgatan i Hjorthagen, Stockholm, den 26 augusti och har fortfarande inte hittat hem. Han är helt svart, semilånghårig med yvig svans. Han är ett år gammal och vägde ca 4 kg när han försvann. Han pratar en del och svarar när man ropar, men han är ganska skygg. Han är kastrerad och öronmärkt i vänster öra ID: 0556A. Snälla hör av er om ni sett honom
Mvh
Sanna
sanna.sl@hotmail.com, 0739385101
Åh putt för lille Sylvester….HAr du lagt in honom på KAttpolisen?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Så vacker han är. Om du inte redan gjort det lägg in efterlysningar på åtskilliga kattsajter såsom Stockholms Katthem, Svenska Katters Sida m fl. Blocketannons. Kolla med polisen regelbundet om de har fått in honom. Kolla så lappar med hans bild och avrivningsremsor med ditt telnr, så man lätt kan ringa, finns uppsatta lite överallt och upp med nya om de tas ner.
Hoppas så att du snart återfinner honom.

putt
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Ja, jag la in honom på kattpolisen för några veckor sedan och har lagt in en massa efterlysningar på olika kattsajter. Lappar är uppe och jag ska ringa polisen igen imorgon. Hoppas på det bästa.

Jag håller tummarna för er Sanna. Be polisen göra en matchning mot upphittade katter, det sa de till oss att de inte kunde först, men sen visade det sig att det gick.