Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttill-minnet-av
Läst 1989 ggr
Mison
0

Katter som fått ett "avslut" här...

Ja, precis det undrar jag över…

Finns här någonstans på hittis, där man kan läsa om katter som fått trådar härinne… där man kan läsa hur det har gått? Som ex JP eller vilka missar som helst…

Det skulle vara jättetrevligt om det fanns en sammanställning någonstans, om vad som hänt med alla katter.. Självklart även om missarna som tyvärr fått sluta sitt liv här hos oss..

Alltså… från att någon uppmärksammar missen, lägger ut en tråd här… tills att missen har sitt eget "slut"…

Kanske finns det här nånstans, visa mig gärna i såfall…

Annars kanske det vore bra… Ibland tänker man tillbaka på just den missen, som fångade ens hjärta, men minns inte riktigt… Då kan det vara skönt att gå tillbaka och läsa hela historien från början till slut…

Alla djur behöver någon som bryr sig!

MariannE11
0

eller som i mitt fall så rör jag till alla katter…..du har en poäng mison…. som vanligt…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

essut50
0

Tänker på Gunillas Mister Maffig…Honom glömmer jag inte i första taget…

Länkarna

Mister Maffig söker hem!

Bilder på Bamse Maffig i min kattgård

Mister Maffig! Bamse 

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Bumbis
0

Vi kanske skulle ska skapa en tråd här som heter "Solskenshistorier" där man kan klippa in länkar till tidigare trådar för den som är intresserad att läsa?

Eller finns det redan en sådan tråd sedan gammalt?

Mison
0

ja, jättebra idé….

monsi
0

Finns ingen sån direkt.

Det skulle ju hälst vara en som sitter fast.

Det finns en som heter solskens o moln historier på vänster sidan men gissar att det inte är vad du tänker på mison.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Mison
0

ja, det kanske det är… jag får kolla det…

Crisse-13
0

Den första katten som dyker upp i mitt huvud är Robin Hood eller Skogskatten som jag kallade honom.

monsi
0

Finns så många kisar man undrar över ex den som hittades o sen inte fick komma till sin ägare undrar om kisen fick komma hem eller ej!

Stulen katt var det Göteborg?

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Mison
0

ja, den tänker jag ofta på också…

destiny
0
Crisse-13
0

#10#

Lustigt, jag satt precis och tänkte att man har inte hört något om Trisse på länge. Undrar om han är frisk.

Debattia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en tråd som det blev en solskenshistoria av…

Samtliga har fått nya hem. Det var två vuxna kattflickor som fått ett nytt hem  tillsammans. Tre kattungar som också fick nya hem, ingen av dem behövde bli kvar i stallet.

Jätteakut! Svältande katter!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Mison
0

jättekul. mera mera…

Hawknestgrove
0

Ja Bamse/Mister MAffig mår väl antagligen bra, sist jag hörde. HAn bor ju hos Zenitha… Hoppas han mår gott?

Sen undrar man ju alltid lite över katter man varit delaktig i. Darling, tex, hur gick det för henne? OCh lilla Sparta, som var KKSkatt…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mison
0

jag har nämligen funderingar i mitt huvud om att på något sätt göra en sammanställning av missar…

än har jag inte planerna klara, men fortsätt gärna minnas missarna i tråden här… så antecknar jag efter var…

jag vet ju inte hur länge hittis har funnits, och själv har jag ju inte vart medlem här lika länge som många andra av er… så många av er har säkert både ljuvliga och tråkiga minnen från katter som kommit och gått genom trådarna…

Hawknestgrove
0

Ja och att Ruu mår bra det ser vi ju…

MEn det är många som aman undrar över, vart blev det av dem?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hennum
0

Det skulle vara kul att ha en lista på katterna som hittekatter.ifokus varit med om att rädda. Det är just detta som är så speciellt med det här forumet, att det är massvis med folk som hjälps åt på olika sätt. Det är inte en organisation utan bara individer och organisationer som hjälper varandra, via internet.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Mison
0

det är precis något sån´t jag tänker på… fast har inte riktigt klurat färdigt på hur… så under tiden tänkte jag att folk kunde nämna vilka missar just dom sitter och tänker på…

även vad gäller missar det inte gick så bra för… som kanske fått sluta sitt liv här hos oss och nu lever vidare på ett mycket bättre ställe…

det skulle vara kul om det gick att minnas alla, men det är väl helt omöjligt antar jag…