Redovisning månadens kkspeng
ja, här har vi månadens nettoöverföring till KKS. Då är alla portokostnader och Traderas faktura betald. JAg väljer att numera sätta över till Puma direkt för porto från detta konto, så slipper hon ligga ute med det.
Omgående KATTKOMMANDO SYD/FÖRB. DJ 138 39 84-0 till" kissen" och nävragölskatterna 849,00
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vore fruktansvärt kul att höra hur det går med katterna som du skänker pengar till,, marias kissar har det vart tysst om,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

putt…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
ja den biten får ni ta med KKS. JAg är mest ledsen, för att avsaknaden av skyltar gör att det blir lite lite. Vet inte hur vi ska lösa detta. När det gälelr lamineringen så litar jag bara på Puma, för det är ju mitt rykte personligen som står på spel på Tradera.
PUmas skrivare pajade ju och vi har alltså problem med att få fram skyltar till ett vettigt pris. Det kostar ju att skicka dem också, gruvliga pengar. JAg har ju lamineringsmaskin jag med, mn jag litar inte på mig själv att jag gör så snygga somPuma och det är liksom hennes design.
En del skyltar har jag ju som sagt olaminerade, en del har jag fått från andra och en del har jag kvar från mitt men det kommer en skrivare framöver bara det att jag vill inte ge mig ut och köpa en bara sådär utan det kan komma bra erbjudanden med. så skyltar finns egentligen men samtidigt vill jag inte heller att vi lägger ut en massa så vi inte har några alls kvar sen.
Är det någon du undrar över så fråga bara Gunilla så kikar jag för busiga katter har jag i alla färger.
//Pia
Puma, vad tycker du om en laserskrivare i färg?? Tänkte, att jag skulle köpa en till mig i alla fall och i så fall printa bilderna hos mig. Rätt också, att inte ligga på HYllvärmare.Min tanke var, att vi kanske skulle ha 5 av varje liggande. Inte mer. För jag märker, att det har blivit mindre sen skyltarna minskade.
En del skyltar som busiga har jag ganska gott om och fler med dem.
Jag vet inte så mycket om laserskrivare. Har hört både gott och ont om dem tyvärr.
//Pia
JAg har ju en svartvit. Skulle aldrig nånsin köpa en bläck igen. Nu kan man ju visserligen köpa bläckstråleskrivare som är nästan lika billiga som nya patroner. OCh man kan inte använda piratpatroner inom garantitiden, så då blir bläck väldigt dyra. Sen har du en fördel med laser. Om du av någon anledning har laserutskrifter ute i regn, så rinner inte de bort….