Husdjursmässan Torsdag
Har idag varit på mässan, var volontär för Stockholms katthem så jag stod i deras monter D 16. Har aldrig varit på en djurmässa förut så det var en upplevelse i sig, men jag vart förvånad över alla olika sorters djur som fanns med, kul att se.. annars så var det inga nyheter direkt men det var kul att se så många Katthem där. Jag köpte lite kattmat och sen var jag till Djurhjälpens monter och köpte en kattmynta kudde som Mojje vart väldigt glad för hörde bara massa fnys och flämt ifrån honom medan han for som en propeller på golvet med kudden *s* och så vart det några bollar oxå.
Tog några bilder men dom är inte så himla bra, tagna med mobilkamera *L*
Tassar från Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
en bild till
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Men jag gick ju dit och satte mig en stund. Hur såg du ut? Visst är det speciellt med mässan. Vansinnigt mycket djur av alla slag. Och Myntakudarna gör en av våra volontärer som heter Misse (!). Alla katter älskar dem minst sagt. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Jag ska dit idag :)
#2 kort, 38 åring med blondt lockigt hår och glasögon :-) och Mojje älskar kattmynta han blir helt tokig av det *s* alltid lika kul att se.
Tänkte ta mig en tur idag igen men ta med mig Mojje tror att han kommer att gilla det *L*
Va roligt för vi skall åka till mässan idag och då skall jag också köpa kuddar med mynta som våra kissar också älskar.
Hoppas få träffa några av er härifrån irl.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Tack för era rapporter! Blir så avundsjuk att jag inte kan gå på mässan! Här i Göteborg är det en hundutställning. Har sett massor av fina jyckar på stan.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
någon som ska på Mässan lördag, då kommer jag Essut och Marianne dit, vore kul om någon man känner finns där kram Maggan47

Hej Maggan, jag ska till mässan så du hittar nog mig i vår monter, allmänt "stressfokuserad" med en dos förvirring. Jag sa på SKS forum att hon inte skulle bli förvånad om jag inte kände igen henne. Vilket jag inte gjorde. Pinsamt, men jag är så fokuserad på att få alla detaljer att flyta så ser jag inte längre än min hjärna. Så bli inte förvånad om jag verkar bete mig som ett svin. Det är bara så jag är i sådana situationer.
#3, måste ha missat dig. Suck, kom väl vid fel tillfälle.
Förresten, ni som kommer ser troligen mig i en grön t-shirt med texten "jag är MISSanpassad" Eller en gul odiskret jacka med reflexer på som det står Djurhjälpen på ryggen. /Fråga efter Kata(rina) i första hand, för så kallas jag. Vanessa är mitt mellannamn.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#8 Förstår att ni har mycket att stå i under mässan. Det är alltid mycket mera jobb med allt arbete runt det hela än vad man tror.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
igår så var jag & Mojje till husdjursmässan i Sollentuna, tror dock att det vart för mycket för Mojje med alla olika dofter som fanns där, han var rätt skärrad. Men vi gick runt och kollade in dom olika montrarna och hälsade på olika djur, och Mojje vart självklart väldigt uppmärksammad och komplimangerna rasade in, alla tyckte han var så söt och "stor" *s* och han njöt i fulla drag av all uppmärksamhet men det hjälpte inte så mycket då dom många olika sorters djuren/dofter vart för mycket till slut. Och inte vart det bättre av att ett fjärrtåg drog förbi Sollentuna pendeltågs station i 200 blås medan vi stod och väntade på tåget det var till och med så att jag själv vart rädd, tänk om det skulle spåra ur i den farten vilken katastrof. Så summa kardemumma av det hela är att även om Mojje var nyfiken på det mesta på mässan så var han väldigt glad över att få komma hem ;-).