Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 678 ggr
Ankie
0

Akut ärende hos KKS!

Tog mig friheten och kopierade texten hit från svenska katters diskussionsforum. Man vet ju aldrig om det kanske är någon som är intresserad.

Kattkommando Syd fick in änu ett akut ärende.

En kattfamilj. mamma+3-4 kattungar bor på en balkong. Nu är det väldigt kallt ute och det behöver komma IN. De kan absolut inte stanna kavr där, anmälaren vill inte ta in dem eller de dem mat Waiting Risken finns att de svälter eller att mamman försöker flytta dem. Detta är akut. Kattungarna är 5-6 veckor gamla någon tigrerad och någon som hade färgen blå!

Någon som kan ställ upp som stödhem Pray

Hör av dig till mig 0709-40 36 48 tid spelar ingen roll bra till att ringa! de finns i Malmö

Engla
0

Usch, det låter verkligen inte bra! Skulle så gärna vilja hjälpa till, men har redan tre busar här hemma. Hoppas att det löser sig! Du får hålla oss uppdaterade. *Håller tummarna*

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

vanessa
0

Hoppas detta är polisanmält och anmält till djurskyddsinspektören. För då kan KKS få betalt för att ta hand om kissarna. Man tappar hakan av skräck när man läser allt som händer. Håller tummarna. Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

[helenal]
0

fan va hemskt!!men bosatt på en balkong? vems balkong dåå? stackars mamman å ungarna!! finns de inget katthem?

MariannE11
0

håller tummarna för att det ordnar sej.. skulle jättegärna vilja hjälpa till men avståndet till Å-berga är mastigt + att min hankatt nog skulle tycka att John är snygg i färgen men annars alldeles hopplös…så Bruno vilar upp sej och stärker sin självkänsla genom att vara omgiven av 4 tjejer just nu…Glad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Lena
0

Oj. oj så ledsamt. Måtte det ordna sig för kissarna! Här sitter man i sin tvåa med öppen planlösning 4 mil norr om Göteborg.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

Marianne, bor du i Åkersberga utanför Stockholm? Vanessa, nyfiken i en strut som alltid.

MariannE11
0

#6.. ja, ser du mej eller?…..Flört.. hihi…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Ankie
0

GladDetta går att läsa på svenska katters diskussionsforum:

Nu har kattmamman varit hos veterinären och kattungarna. Mamman var inte id-märkt, vilket var förväntat!

Kattfamiljen ska flytta till ett stödhem på Lördag som finns i malmö.
Så skönt att det löste sig för den lilla familjen.

Lena
0

#8 Tack för återkoppling, säger som du så bra att det löste sig för kattfamiljen!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

TAck för informationen. Vilken lättnad.

evamojje
0

Vad skönt att det ordnar sig Glad

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Jenka
0

Va kul att det ordna sig :)