Nio nya kragar finns
Nu har jag fått hem nya kragar. Tervmatte, din krage är packad och klar, postar den på söndag.
Så nu har jag 9 kragar , ifall nån vill ha. MEdisar, kan ni stänga en förra kragtråden?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Aha…. Var det här du gömde din nya tråd Gunilla :-)
Tusen tack för hjälpen
MVH
Anna L.
P.S. Vet att några på Kattforum.se kanske vill köpa några om du inte skulle lyckas sälja alla här.
Putt för kragarna
Åh ska jag gå in där då, för nu verkar det dött
Ok nu har jag lagt in där med!
Debattia, tusen tack för den lilla klockgrodan och pengarna! Gengåva är på väg……
det visade sig att vi hade liknande kragar redan, men din var bättre, mycket lättare att blåsa upp. Tackar så mycket.
Åh, klarade du av att blåsa upp den för egen maskin? Det gör inte jag……
Man kan blåsa upp dem utan problem om man trycker till med tumme och pekfinger nere vid "roten" av inblåsningen… Öhh, det lät inte som en bra beskrivning, ser jag, men jag hoppas att ni förstår! 
JAg testade….. men jag fixade inte det!!!!!!
Det är kanske lättare att pumpa upp en krage och sedan trycka tills luft börjar läcka ut - då slipper man ju blåsa samtidigt och kan koncentrera sig på att bara trycka och observera… I början ser jag att lite luft läcker ut av sig själv, men efter ett tag blir det stopp så då kan man ju testa olika tryck-tekniker.
Hoppas att du får det och fungera till sist. Annars går det ju trots allt lika bra att använda pump..! 
Idag kom kragen Gunilla.
Tusen tack för den :)
MVH
Anna
P.S. Jag klarade inte heller att blåsa upp den för egen maskin. En dålig blåsare? ;-)
MAn ska kunna använda sån där pump som man har till luftmadrasser ocxkså, men här hade vi kompressor, så det var ju enklast.
JAhapp, det gick inte att lägga ut det på KAttforummet www.katter.nu. Det blev kalla handen.
Så nuläggeer jag ut dem dirket på Tradera i stället.

Jag är ev intresserad av en sån där krage! Var hittar jag information om kragen och hur jag går till väga om jag vill ha en?

Jag hittade den ursprungliga tråden. Jag vill ha! Ska snart iväg med en jourhemskatt som ska kastreras (hona) och har fasat för hur vi ska klara av det… hade en jourhemskatt förut som slet av sig både tratt och två stygn första dygnet, satte på henne kroppsstrumpa som hon enkelt tog sig ur, tejpade såret och det lyckades hon också slita bort… puh, vill inte vara med om det igen så en krage vill jag ha! ;-)
Kostnad osv? Kan du reservera en krage till mig? Sätter in pengar så fort jag ser att det finns en till mig och jag fått kontonummer osv. :-)
Ja nu ligger 8 st på Tradera. ÄVen med köpnupris
Missempty, vilken tur att jag bara la ut 8! PM:A mig, så får du kontonummer och så får jag din adress.

ok rusar till tradera =)
Min hankatt skadar sig titt som tätt och han blir verkligen urdeprimerad av tratten.
Kanske han kan ha en sånhär istället.
KAttmatten, du behöver inte rusa till Tradera. JAg har bara lagt ut 8 där, har en kvar just för såna här händelser. JAg la på priset på Tradera, så den tjugan som övergår etthundra, tänkte jag låta gå till Kusten och Crisse.

Har pm:at dig!
Än så länge är kragarna utan bud, så den som vill ha ka säga till… Givetvis, så är det köpare här inifrån, så blir det Hittekattspris, även om ni köper direkt där!
Puttar för kragarna - de är super! 

Ja, jag fick hem min igår eller om det var i torsdags… underbart!

Har lagt köp-nu-bud på en nu :)

jag lägger också ett bud =)
Kanske Alex blir lite mindre deppad nästa gång är är ute på slarv och skadar sig

Jag kunde också blåsa upp kragen för egen maskin, man måste helt enkelt klämma lite på "pipen" längst ner, släpp det när ni hämtar andan… den har en slags "ventil" eller nåt som öppnas när man klämmer lite, och den stängs när man släpper taget. Så det funkar att blåsa upp den för egen maskin om man bara vet hur.
Ok, då är kattmattes och faggdus packade och klara! Sen har jag fåt bud på en till. JA, ni kan själva se inne på Tradera
Jag har lagt bud på en krage på tradera idag
Hihi, jag såg det!

Min bank vill inte acceptera ditt kontonr.
Ska det inte vara 5 siffror i clearingnumret; det påstår SEB =)
Du kan väl maila mig igen så kommer pengarna pronto.

#30 Jag trodde också att det ska vara 5siffror i clearingnumret, men det funkade ändå. :-) Jag vet att man kan ersätta ett nummer med ett annat om det behövs, kanske en nolla? Hmm.
Ja, jag har ju gammalt föreningssparbankskonto, det har bara fyra siffror.
Ok, två kragar kvar på Tradera. Ni som köper här inifrån behöver givetvis inte betala mer än 100 kr allt som allt. Så även om ni klickar på "köp nu" och då är priset 120 kr, så gäller priset 100 kr för er på Hittis. Det är precis kostnaden plus 6 kr.

Kragen anländ, provad och godkänd av Alex. 
Kan verkligen rekommenderas!

Har provat min på Monster. Han var inte alls nöjd, men det är jag :)
Han blev nöjdare när jag tog av den igen ;)
HAHHA1 Fortfrnade 2 kragar kvar!
Nu är dessa slut. MEn har beställt 10 nya och en är tingad. Så ni som vill ha, PM:A mig, så slipper jag lägga ut så många på Tradera. För de som inte blir tingade åker ut på Tradera så fort jag får dem hit. För er här inne, så är priset 100 kr inklusiver förpackning och porto. På Tradera så kör jag auktion, elelr köpnupris 120 kr. Det som överstiger 100 kr går till kusten, katthemmet kompis,Crisse och kattkedjan. Tradera tar ju sin beskärda del, de med…..
Nu har ja efter att ha skällt ner posten efter noter fåt hem nästa sänding av kragar. Destiny, din krage är packad och klar och går iväg i morgon. Sen ligger 8 st ute på Tradera.
Var du Gunilla, nasare i ditt förra liv :-)

Tack för kragen Gunilla!
Gunilla kan du inte lägga ut länken till auktionerna här i tråden eller om du gör det i en egen tråd.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
LEna, jag har ju olika auktioner på alla kragarna. så det blir väl lite knöligt. Ni som vill ha, kan ju söka på Hawknest på Tradera. Nu ärdet sju kragar kvar. OCh ni här inifrån betalar givetvis inte 120 kr utan 100 kr. Bara jag får PM om det! Kani alla fall berätta, att hittills, så har de nya kragarna genererat 60 kr, som skall delas mellan KAttkedjan, Crisses katter, Kusten och KAtthemmet kompis.
HAha JEnna, man kan ju börja undra……KAn bara säga att de e mycke nu!
Puttar upp för kragarna! det som överstiger 100 kr går till KUsten, Crisse, Kompis och KAttkedjan!
somm sagt 20 stycken har jag hemma nu.