Dax att beställa kattalmanckor för 2010
Såg att några katthem har på gång att man kan beställa på deras hemsidor.
Kollade på Kattstallet dom har en annan variant än den vanliga..Alltså en Fickalmanacka.. Har beställt så man slipper ha almanackan från facket..Som inte är så fin
…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Toppen, har efterlyst en sådan i flera år, men får grunna på det lite, ser ut att va limmad papp,,, o jag har min i väskan varge dag året om,,, ska ju hålla med,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Min almanacka från facket ser ut som den är limmad oxå, men den håller ännu fast jag har den varje dag i handväskan..
Så jag tror att den håller ändå…
Vilken fin almenacka det tagit fram Kattstallet. :) Jättehäftigt att ha en sådan i väskan som sagt.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Åhhh en sån vill jag beställa!!! Om inte förr, så när lite pengar ramlar in nästa gång:-) Toppen att ge som julklapp också!
ni kan också förboka Kattkommando Syds almenacka om ni mailar emma@kks.nu :)
som förra året: kattnamnsdagar och HERR GRÅ är med , tror han blev Herr april hihihi

Å, då måste jag ju ha en från kks! Min fina lilla tjockispojke är ju med! 
ja och kanske får han perm.hem tack vare den:) *hoppas*

Hm! Undrar vem den feta stilen om Herr Grå var riktad till
Inte mig väll?
Hoppas han får hem hos någon som gillar att fotta honnom o sätta ut bilderna här .
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Tack Emma, kollade runt i några katthems hemsidor men på KKS står det inget om kalendrar 2010.
Så tack för upplysningen..
#10 nee, vet inte varför vi inte fått upp det ännu. Men som sagt, maila mig:) pengarna går till ronnebys hittekatter om ni köper almenacka genom mig. kommer även när jag fått hem dom direkt lägga ut på tradera:)
Puttar upp för alla kalendrar..

ja så var det det där med att välja oxå,,, attans,,, klart jag ska ha nån,
Har lagt ut tråd till förmån för Kattkommando Syds kalender här:
Det är helt riktigt att Kattstallets almanacka är limbunden.
Dock verkar det vara en bra limbindning :-)
Mvh/
Hans Kilström
Kattstallet
Nu har jag fått mina 2 kalendrar från Kattstallet, jätte fina var dom och bra bilder på katterna…Kanske ska beställa fler, är en bra julklapp..

ja almenacka i julklapp blir det till mor min i allafall, för jag såg att hon hadde icas så då lär hon inte köpa egen i allafall,, frågan är från vilket katthem, jag vill ha stora fyrkanter att skriva i , så messt nyfiken på hur de ser ut innuti,,

Ni glömmer väl inte bort Djurhjälpens fina kattkalender som nu kan beställas på deras hemsida: http://www.djurhjalpen.nu/kalender/form_kalender10.htm
Den lilla kattföreningen i Vaxholm som hjälper så många övergivna katter, mest skyggisar.
/Chrizzan

#18 hur ser den ut innuti`?
#19 Ser ut att vara samma stuk som tidigare. Dvs liggande A4 med autentiska kattfoton från katthemmet på övre sidan och ett storrutigt kalendarium på den nedre.
/Pelusa