Elegant kattunge 16 v söker hem
För ca 2 månader sedan så tog jag in 4 kattungar som en kattmamma hade under vår vernada.
3 av ungarna har nu hittat egna hem men en är kvar!
Det är en vacker svart pojke som är smal och elegant med ett lite längre ansikte än den klassiska huskatten.
Denna killen var väldigt skygg i början med så fort alla syskonen hade flyttat så började han ta för sig. Nu är han helt underbar med sina små egenheter :)
Han gillar att snutta och efter att mamman tyvärr gick bort i FIP när ungarna var ca 11 veckor så har han börjat snutta på sig själv när han myser. Han är också väldigt intresserad av mitt ansikte och brukar ta tassarna och känna försiktigt på näsa, haka och ögonen.. Det är jättegulligt!
Han skulle behöva komma till ett tryggt hem som inte är för stojigt och där han kan få sova med matte eller husse i sängen. En kattkompis skulle han nog gilla då han har visat positiv respons när han sett andra katter.
är du intresserad? Skicka ett Pm så kan vi säkert komma fram till något:)
Vi bor i Östergötland utanför Ödeshög.
Hälsningar Josefin
Bilden är från när han var 11,5 vecka ungefär.
Sajtvärd på Iller.ifokus
sån sötis, hoppas du hittar ett hem till finingen…

Oj vilken vacker kille!! Hoppas han hittar ett hem att kalla eget!! Finns inget mysigare än en katt som är så snäll!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Åhhh vilken vacker kisse! Han har så blank o snygg päls..puttar upp för ett riktigt kärleksfullt hem till den lille skönheten!
Åh…jättefin liten svartis 
Hoppas han hittar sitt eget bo.
Nu är det så att mitt hjärta slår dubbla slag för denna kisse, så trots att jag har 2 illrar (en kattätare) så kommer jag ha svårt att skiljas från denna godbit. Så det lutar starkt åt att han får stanna här. Han börjar lära sig hur illrarna fungerar och så är han en mattegris rakt igenom och vem kan säga nej till det!!?
Sajtvärd på Iller.ifokus
så söt…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....