Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 2590 ggr
Mison
0

OT: Till alla som syr

Fick en jättebra adress från Kicki På Örebro Katthem…

Jättemycket bra grejer att sy o knåpa…

Kom igen nu, visst har du en symaskin som bara samlar damm??? Det är bara att sätta igång..

Syhörnan

Alla djur behöver någon som bryr sig!

monsi
0

Där var ju hur mycket skoj som helst!

O en massakul virknigar o sticknigar.

De personerna verkar ha bra fantasi o tålamod att få det snyggt.

Inte som mina snabba o kluriga saker.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

destiny
0

Jag är kass på handarbete men jag har gjort elementsängen efter beskrivningen på den sidan. Bra beskrivning som det gick hyfsat lätt även för mig att göra efter. Cool

Mison
0

nähä destiny du är inte kass… du har bara inte den rätta viljan… se så, tänk så här: jag vill jag vill jag vill, jag kan jag kan jag kan…..Flört

destiny
0

Skrattande När jag var ung handarbetade jag väldigt mycket, har en del dukar och annat i gömmorna jag broderat men sticka och virka lär jag mig nog aldrig. Rynkar på näsanÄven om jag gick en stickkurs en gång i tiden och hann sticka två tröjor på en termin. Förvånad

Mison
0

jag broderade som en galning förut…

sticka lärde jag mig alldeles nyss, myntakatter i alla fall, med hjälp av folk här och en liten stickskola på internet…

sy bäddar lärde Bumbis mig, också via nätet…

Allt går bara man vill….. jag vet att du kan…

MariannE11
0

jag blev avskräckt för stickning o virkning som liten för att mamma skulle tvinga mej… ja jag kände mej tvingad iaf…. har 0 mm tålamod så det har stickats maaaaaaassor i mina dagar… kattleksaker?… perfekt storlek ….

testa destiny….det som var jobbigast för mej var att sätta mej i soffan med prylarna…sen går det lättare o lättare… om man inte har en dammtuss i knäet som ska hjälpa till..Obestämd

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

[LucyInTheSky]
0

Jag har inget tålamod alls.. äger inte ens nål och tråd =)

destiny
0

Jag hade massor med garn som jag tänkte sticka fler tröjor av… men det blev inte… så jag skickade alltsammans till KKS för ett par tre år sen. Skrattande Men det finns ju mer att få… och jag lär ha tid till att ge mig på stickning nästa år… Cool Så vi får se… Flört

liinah
0

Jag ska imorgon ge mig på att sy kattbädd och kanske lite annat smått och gott… Fick en symaskin i julas som, ja just det, står och samlar damm.. Oskyldig

Mison
0

hahaha, detta kanske borde bli ett bäddforum…

MariannE11
0

såg på reklam att det finns fleecefiltar på jysk för 20 kr…. ingen aning om det BARA är enfärgade…Obestämd

liinah
0

De billiga fleecefiltarna på jysk finns bara i enfärgat..

Hawknestgrove
0

snyggt det med… man kan ju göra tvåfärgande bäddar!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

MariannE11
0

Rynkar på näsan… fast kan ju matcha mönstrade…..

maggan47
0

vilken bra hörna, på Rusta finns filtar för 29,- i olika färger, men som sagt, tvåfärgade var en bra idé

Maggan47

monsi
0

ÖB har fleis täcken 125 o ?? för 41kr obs häst täcken o dessa tror jag är större än vanliga filtar.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Mison
0

och ikea har  ljusblå fleecefiltar för 13kr!!! synd bara att det inte finns i andra färger…

Tiana
0

13? de sålde till mig för 15… Jag är lurad! Flört

Mison
0

hihi, jag köpte på ikea i västerås, det kanske är skillnad på vart man bor…

Tiana
0

Eh, jag var antingen i Helsingborg eller i Älmhult. Minns inte vilket. Har nämligen varit på båda i sommar…

liinah
0

I Linköping kostar de 13:-… Flört

Mison
0

hihi, det är alltså skillnad på vart man bor….ikea kanske räknar med att skåningar har större plånbok..

Tiana
0

Eller danskarna…

Mison
0

haha, ja så kan det också vara… vi skyller på dom istället…Flört

MariannE11
0

ska förbi jysk på onsdag då när jag ändå ska till ungefär samma ställe till sjukgymnasten… o sen väntar jag paket… o det är på ungefär samma ställe det med… så jag kanske kan köpa 2 ggr….Skrattande… får ju inte med så många på cykel…

Hawknestgrove
0

S*tan i gatan, att jag vare sig har Jysk eller Ikea inom räckhåll….SkrikandesMEn å andra sidan, jag ska inga Bumbisbäddar sy heller….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

MariannE11
0

såg att jyskfleecen var med fransar… men det spelar säkert ingen roll ändå….klipp klipp….Förvånad

Mison
0

såna filtar har jag använt till bäddar förut. det är bara att klippa bort fransarna..