Gubben i lådan
Kommit hem efter vad som känns som en veckas lång helg i västervik.. Uscha. Och vad hittar jag för sött när man kommer in i lägenheten jo.. Vår aldelles egna gubbe i lådan.
Det är så härligt att bli mött av sina älsklingar när man är trött efter lång bilfärd och av andra orsaker.. *sucka* Men när tre spinn maskiner möter en och kelar som om man varit borta för alltid då känns det bättre igen..
vilken sötnos du har i lådan, puss på lilla spinnmaskinen
Maggan47

Gose pojkar Häxan skickar nos pussar till sina kompisar spinnmasiknerna
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Så söt……. OCh de andra pussgurkorna då? HAde de också egna lådor?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ha ha nej, Puu hade beslagtagit den enda lådan..
Jag brukar när vi åker bort över helgen (vilket vi inte gör så ofta) ställa ut "nya leksaker" åt pojkarna. Som denna gången blev det en låda och jag lämnade gaderoben i hallen öppen så man som liten katt kunde leka med skorna och mattorna =) Sen ställde jag matskålarna på andra ställen än vanligt för att få dem att ha något att göra.
Jag kanske är lite väl "mammig" men det verkade som om lådan hade uppskattats
och maten jag "gömt" var upp äten.. Min pappa hade varit och tittat till dem oxå och han hade fyllt på nya skålar i köket så ingen nöd på dem där inte. Och ja =) Jag hällde upp lite lite vatten i badkaret och stoppade i Melvins badanka
Han går i vattnet som knappt räcker honom över tassarna och slår på ankan så den flyter iväg.. Sötisarna.

Och jag som trodde han hade varit och handlat ny säng till sig igen 
Men visst är det spännande med något nytt!

Häxans favorit för stunden är lådan som hennes klätter träd kom i, själva trädet tycker hon är ok men lådan oj vad skoj!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Jag köpte hem något kul till katterna idag.
Kanske ska säga att jag har kidnappat Emmas iFokus. Hon är på jobbet. // Rasmus

den lådan vill jag ha… bra att han muntrade upp dej… o många fina bilder…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/