Kort till förmån för Crisses katter
Dags för ett fint kort till, som man även kan använda som presentkort.
Pengarna går oavkortat till Crisses katter så in å bjud
på lilla auktionsforumet
http://insamlingsauktioner.egetforum.se/board/kort-till-forman-for-crisses-katter-t304.html
Lycka till
Åh viket snyggt kort, ska kolla på det..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Dina färger essut
//Pia
Otroligt fint kort. Vill väldigt gärna bjuda på det, men tycker det känns osäkert att behöva registrera sig på ännu en sajt på nätet, har börjat känna obehag för att göra registreringar hitan ditan på nätet. Känner inte till något om insamlingsauktions sajt! Vad tycker ni?
Jag vill hemskt gärna lägga bud på detta fina kort och hemskt gärna bidra till att pengar går till Crisses katter, men vad sägs om Tradera?
Lilla insamlingsforumet skapades av personer här på hittekatter.ifokus då det blev för många trådar på siten med auktioner. Jag tror du kan lägga bud som gäst utan att behöva registrera dig på lilla auktionsforumet, skriv bara ditt alias härifrån så vet vi ju vem du är :-)
Puma visst är det så man kan lägga bud utan att regga sig där?
#6 Det går bra att bjuda på kortet även om man inte är medlem..
Så nisse02 bjud på du..
Jag vet att Daisy-Moa håller på med hemligheter till mig och vad jag förstår så är det oxå en form av kort som tydligen är gjorda med foto på mina katter som hon har letat upp i trådarna och som är meningen skall gå ut till försäljning (tror jag det var). Dom korten kan man kanske sätta på Tradera. Vi får se längre fram vad det blir.
Vad vore livet utan lite hemlisar 
Tack för support. Nu har jag lagt bud, inga problem 
Härligt med alla bud 
#9 Nu blev jag nyfiken??

hmmm hemlisar??? jag blir också nyfiken
eller hur, essut. det gillar vi inte!! 
Alla djur behöver någon som bryr sig!
#12#
Prata då om vad jag är. Jag har skickat fler foto till Daisy-Moa så att hon har att välja på och ibland dom är Tunnan som tomte som jag hade med i fototävlingen.
Puttar för lilla lila-kortet…..och pyssla med hemlisar blir det nog ikväll, attans jag tror nog visst jag fick horn i pannan 

Verkligen ett mycket fint kort.
En lite putt för detta kort och för er som gillar julkort jobbar jag på att få skaparen av detta och det förra kortet att göra ett sådant 
GRATTIS ESSUT till vinsten av det fina kortet