Ibland träffar man bara på folk
Som man genast känner att denna person tycker jag väldigt mycket om, utan att ens ha sett människan förut i hela sitt liv.
Att något sådant skulle kunna hända över nätet är väl inte vad man kanske kunde väntat sig.
Men detta har hänt mig.
Jag har träffat på en person här som jag hyser den allra hösta högakning för, som jag känner i varje nev att DETTA är en person som jag GILLAR SKARPT.
Det är en person som lägger ner massor av arbete på att hjälpa hemlösa katter genom auktioner.
Hon är också en otrolig medmänniska som lysstnar och bryr sig när man behöver prata av sig.
Hon är vad jag känner otroligt go mot både människor och djur, utan att därför bli mesig …nej hon kan bita ifrån när det gäller.
Detta är en person som jag aldrig träffat men lärt känna via detta forum, och jag känner så starkt för henne att jag bara måste skriva här och tala om vad jag känner.
Ni är säkert många många som håller med mig, det är jag helt säker på .
Så GUNILLA denna lilla hyllning är till dig , du är en otrolig äldsjäl och en oerhört bra vän i nöden.
Ta åt dig varje ord och sug in för det är du värs hundra gånger om !!!!
//MIzzi
Sen finns det en eld själ till som jag aldrig har träffat här på forumet, men som jag hört så mycket om och som jag högaktar.
Det är en person som sitter många många timmar på tåg och reser landet runt med kissemissar så dom ska få komma till sitt nya hem.
Hon heter Essut och är värd allt guld som går att finna.
STOR KRAM till dig ESSUT !!!
Kom igen nu alla på forumet, nu ger vi dessa två töser den stående ovation som dom så väl förtjänar.
STOR KRAM TILL ER BÅDA !!!
//Mizzi
Jag e med och gör vågen.
//Pia
Får inte glömma heller att Essut är en hejare på att vinna auktioner också. Många slantar hon bidrar med.
//Pia
Rackarns er! Inte nog med, att jag p g a förkylning har fått geggiga ögon, nu kommer ni och ställer till det ännu mer! Ha, är det meningen att man inte ska se ett jota på skärmen? Ni är för goa. OCh Samma sak, Essut, du är också en helt underbar människa, som inte heller bara sitter här utan kämpar och hjälper till. Puma, du ska inte heller få vara förutan. Utan din hjälp, hade det inte funkat så bra med auktionerna, dina insatser är fantastiska. JAg får inte heller glömma Att tacka Morgan Petersson och Kattassen i sammanhanget Tradera. Jag kom till dukat bord. Utan att ni hade börjat, så hade det inte funkat. SåMizzi, tack snälla för dina goa ord… De värmer. JAg ska ta mig F*N spara det du skrev och ta fram när jag känner mig lite lessen. Nu struntar jag snart i datorn för helgen, Det börjar bli kväll och det rycker i fredagsvintarmen. En flaska vitt står på kylning. Än en gång tack, för goa ord! Och som sagt, jag är inte ensam om, att kämpa!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
De skålar vi på. Häller upp en go grogg och skålar. Återkommer snart med den;)
//Pia
ja, du är guld värd, gunilla. ett stort fång med rosor till dig. essut du är världens bästa lillasyrra. som åker sverige runt med katter. kram solweig.
fast jag inte kan……Å så säger jag väl som salig Jacob Dahlin…. Skål ta mig f*n……Puma, det är lugna gatan i helgen. Solweig, har du testat dettolen än?

Hehe goa tjejer är ni allihop, nu fick ni det att suga i min sprittarm också jue … går och hämtar en välkyld öl tror jag.
Skåååååål på er flickor och en extra skål till Puma också, för ditt enorma arbete.
Ni är alla pärlor i mina ögon 

#8 Hahaha Puma sicken partykisse du har hehe 
Tackar;)
Visst e hon en partypingla. Jag får hålla i glaset när hon är i närheten. Ni ser hennes ögon *fniss*
//Pia

Gunilla !!! lova mig att ALDRIG byta Avatar, första gången jag såg den (då stod den still för övrigt) så tyckte jag …men guuud vilken skön bild på en katt.
Sen när den började rlöra på sig så blev den än mer festlig, då visste jag inte att denna lilla festliga kisse döljde en minst lika festlig ägare bakom sig.
Jag blir sååå glad varje gång jag kommer in här på forumet och ser denna dansande lilla svarta katt, så lova mig att du inte byter bort den förens jorden går under 
Kram Mizzi

#11 Ja för sjutton HÅLL HÅRT I GROGGEN !! hehehe 
#7# ska prova det i morgon.
Tack snälla Mizzi och ni andra här, sitter här och har tårar i mina ögon..
Man gör så gott man kan när det gäller hemlösa katter. Gillar ju att åka tåg och tar resan som en shoppingtur.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

# 15 Lilla Essut gumman, du är värd all heder så ta åt dig 
Oavsett om du åker tåg varje dag så är du ändå en stjärna på himlen för alla kissemissar du tagit med dig på dina resor.
Stora kramar från mig Marita 

Kan bara instämma i kören. 
jag har världens bästa syrra.

Kan inte annat än hålla med men det tror jag att Gunilla vet att jag tycker redan, en av de människor jag tyckt om från start , som man verkligen kan prata med, Kramar på dig Gunilla!!!! självklart finns det fler jag bara tycker såååå mycket om här men den här tråden är Gunillas.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Eloge till er! :)
Håller helt med och sällar mig till hyllningskören.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Måste bara hålla med här!

Då jag såg denna tråd så sent, så får jag låta bli vinaren i kylen ikväll, men ropar för det: Skål på er tjejer! :)

Hehe skål på dig Imasy =)

Jag håller helt med initiativtagaren här…och du Mizzi ska också ha en eloge för att du skapar denna typ av tråd..det ger god o trevlig stämning..o jag håller med i varenda ord du skriver..:-O)
SKÅL

Det här var en trevlig tråd tycker jag! Jag har flyttat den till rubriken Dagens Ros vilket jag tycker är mer passande än OT. :)
Eller kanske vi skulle kalla det Dagens Skål istället! :)
Och visst är tjejjerna; Gunilla.H och Essut50 som hyllas i tråden värd både rosor och en skål i äkta champagne!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Håller med salig Dahlin: Skål tamejfan!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

puttar upp för dessa två tjejer är värda allt guld i värden 
Åh så goa ni är! Då ska faktiskt tjejen med den lilla kissen som hoppar jämfota ha en alldeles speciell eloge. För det är hon,som sett till att den glada kissen rör på sig! Hehe, JAg har den i naturlig storlek på en avmina hemsidor också! Haha, nu fick ni grunna lite,men ni vet säkert vem jag menar. Och jag lovar, jag tänker inte byta bort den här avataren. Blir så glad av den själv!
håller med i alla ord som sägs, och som sagt, skål, och är med på vågen för er Maggan47

wohoooo! jag är med på vågen jag med! :D och skålen såklart.
men inte samtidigt.
håller verkligen med, ni är fantastiska :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Mizzi, var är du????? Saknar dig…….

den här tråden har jag aldrig sett förut, men jag instämmer med Mizzi helt och hållet!!!
Just det, Mizzi, det var längesen man såg dig här…
Alla djur behöver någon som bryr sig!

Håller med Mizzi
Men Mizzi var är du?
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
ja jag saknar henne! Vet ju , det var för ett år den drygt och jag satt här framför burken och storlipade, så rörd blev jag…..

oj vad jag måsste vart trött när jag skrev här sisst, Narturligtvis är essut en riktig ängel, hon har hjälpt mig att åka tåg med kissar med och jag är väldans tacksam för detta (Eva är lika tacksam),

Mizzi!!!! Vart är du!!!
PMAt henne!

jättebra, hälsa från mig om du får kontakt
#37 Kommer ihåg sista resan jag gjorde, det var Tarzan som skulle till Göteborg. Träffade Eva som jag tyckte var så trevlig.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

#41 japp, det var Tarzan i mina tankar, Eva gillade dig oxå, :) Eva är väldans trevlig, har blivit en nära vänn, snällare männska får man leta efter,