Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bortsprungna-upphittade-katter
Läst 1749 ggr
Skruttan6
0

mammas katt försvann 11 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Borta i över 5 veckor

Nu har min mammas katt varit borta i över 5 veckor…min syster är ute o letar flera gånger om dagen, sätter ut mat mm..Gråter satt ut annons i tidning o lappar.. han försvann en bit utanför Enköping ca 7 km vårfru, lundby… han är mörkbrun ser svart ut och har lite vitt på bröstet… ca 4 år, kastrerad, innekatt, va på besök där ute på landet men bor inne i enköping..

Vill att han ska hitta hem, så jobbigt att inte veta vad som hänt honom…

annebeate
0

Kan han möjligen ha blivit inlåst någonstans? Kolla lapparna så de finns kvar,  hittelön kan vara bra att locka med. Kolla med polisen och lägg ut efterlysningar med bild på honom  på olika sajter. Jag hoppas så ni finner honom.

essut50
0

Har du kollat på Hitta Katten dom kanske har fått in honom??

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Kolla med veterinärkliniker och katthem och kattpensionat i din närhet, ifall de fått in kisse eller fått någon förfrågan

Skruttan6
0

Hej

Tack snälla för alla tips… vi hade en annons ute i Ena håbo tidning ihelgen, och lagt in efterlysningar på hittakatten och vetrinärer.. men inte alla här inärheten, ska göra detSkrattandeTänkte ta kontakt med polis engång till, gick dit ett par dagar efter han försvann… men kanske ska dit igen nu.. Har ringt ett par stycken om en katt till mamma. men hon såg den inte tillräckligt nära o när min syster gick emot katten sprang den iväg.. Tanten hade gett katten mat, så hon skulle höra av sig om den kom tillbaka.

Hawknestgrove
0

Håller tummarna för er!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Anen27
0

Håller tummarna, kissen skall hem!

Anen27
0

Se till att någon som ser katten, ger den mat kontinuerligt så kissen håller sig där.

Sen får Ni rigga en fälla, kanske Hitta Katten i Enköping har nåt att låna

Tjata på polisen!

annebeate
0

Goda råd från Anen27. Ge inte upp hoppet!

Skruttan6
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack för råd.. ska försöka att inte ge upp hoppet.. har inte hört eller sett nått av katten, det ringde en dam som sett en katt, men den har inte kommit tillbaka dit igen, så har inte sett om det är rulle..

Alexej
0

Sätt ut en annons på Kattpolisen.ifokus. Där finns också under läsvärd (rutan till höger) artiklar med tips vad man kan göra.

Lycka till!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Debattia
0

Puttar !

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Skruttan6
0

Rulle har inte kommit hem ännu.. Gråter

Hawknestgrove
0

gråter med dig…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

I den här artikeln kan du läsa och få lite tips om vad du bör göra. Glöm inte att leta i skjul, garage. bodar och uthus som finns i området där han försvann. Det är vanligare än man kan tro att katter blir inlåsta av misstag. Att utlova hittelön brukar vara ett bra knep att få barn och ungdomar att aktivera sig i sökandet. Framförallt ge inte upp.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

maggan47
0

puttar också för lilla kissen

Maggan47 som vet hur det känns

Skruttan6
0

Mamma ringde idag o sa att en tjej ringt o sa hon sett en liknande katt en bit från de området där hon mamma)bor, så mamma ska dit o kolla.

Hoppas hoppas

kattassen
0

#16 Då håller vi tummarna!!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

MariannE11
0

jag håller tummarna jag med… gillar svansen på kissen… han är rätt lik min JuliaFnulia…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

annebeate
0

Håller också tummarna!

MariannE11
0

vi väntar o håller tummarna allihop för ett glatt besked…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/