HAr inte tid med er i dag.....
Rena julafton här……
PAket från "VÄGVERKET" med vackra saker som ska ut till många katthem, paket från Monsi med material till väskor, kattmynta så det stinker i hela huset, fångstbur hur bra som helst, fullt med Traderaauktioner Crisses underbara dukar har kommit och jag vet inte vad………Som lök på laxen så ska ju Traderas faktura betalas i dag också, så det är lite pyssel!
Så alla ni som skickat mig fina saker, TACK å KAtternas vägnar! NU måste jag baras få ordning på alltihopa först, så ni får faktiskt komma i andra hand.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Då får du slå på webkameran så vi kan följa allt pysslande!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Rätt tänkt Gunilla! Vi klarar oss, men inte katterna 

Ser en viss herre har spanat in Mees filt
Bra paket inte försvann på vägen blev lite orolig igår när det inte kom med det andra.
Ha det så kul med allt pysslande.
Blååt kök älskar blå kök
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Men det var inte mer än rätt att julafton kom till dej nu, du är själv så hjälpsam och givmild!
Ja jag kan tala om, att Mee har fått sin filt och nu är kattknarket uppe på magasinet i en tät plasttunna. Så nu ska ajg sätta mig med Traderafakturan. Först sak jag ge Crissan gottomdöme bara!

Gunilla vad tror du om väsk tyget? Ska jag spara mere eller ej?
Hi, hi, vad många presenter du fått Gunilla!!
Ser ut att vara kaos hemma. Förstår att dina kissar tycker det är kul att hjälpa till och packa upp.

men nu borde ju Gunilla vara klar flera hundra gånger om….
…. tror att jag åxå undrar över monsis fråga?… gör jag det monsi?….å jag är inte det miiiiiiiinsta avundsjuk på folk som får mycket grejer…jag fick en räkning…. delar gärna ut den till behövande?….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Åh MOnsis tyg är suveränt!!!!! Vet inte vad det använts till förut, men starkt som attan är det och en massa kardborrlåsningar, som man kan bruka också! Jättefint! Tänkte när det lugnat ner sig, försöka sy en kasse på prov. Men man kan inte använda vanlig struntttråd, utan måste ha kraftiga grejer där med! OCh annan nål i maskinen?
OCh "vägverket" så fina grejer! Tusen tack för färdiga bilder i USBminnet och tusen tack för det! Alltid användbart….
JAg har varit iväg föörstår ni, liftade med min gubbe till Rusta en sväng… Blir egen tråd av det.

MariannE du har två säckar att leka julafton med hi hi!
Bra tyget duger.
Hoppas Mee gillar sin filt.
Den bruna får du berätta vad du valde att göra med, mammas o pappas kisar älskar att sova på dem.
Ja än så länge har jag stoppat undan allt i skåpet. Får liksom ta en sak i taget….

#10 då finns det lite tyg även i Stockholm att sy med…. skona världen… jag har symaskin men inte ens lov att övningsköra… vem vill sy?… o se till att jag inte skriver med fetstil…
jag har ju lekt julafton… nämen nu försvann ju fetstilen?…
…har sorterat materialet…. ja maila var det ju ja….
#13 hum det där råkade jag också ut för igår. Så fort jag skrev staketttecken och sifror, så blev texten fet….

ja så var det ja som det hände….minns ju det nu helt plötsligt….kanske dags att sova?….

nu har jag funderat länge, men fattar ingenting, vad är Vägverket?? har du fått paket därifrån??
Alla djur behöver någon som bryr sig!
haha ja det kan du fundera på! HAr namnet på den snälla personen, men glömt nicket här inne. KAn ju inte hålla allt i huvet…..Virrrrrrr……………………….

grrrrr…..
Alla djur behöver någon som bryr sig!