Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1082 ggr
kattlisa
0

AKUT Gustav behöver ett hem snarast!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

katten Gustav

Katten Gustav är en jättesnäll och kelig hankatt som gått hemlös hela sommaren. Han är hungrig och spinner så fort man rör honom. Jag har försökt hitta en ägare till honom men han har troligtvis blivit dumpad. Han är uppskattningsvis strax under 1 år gammal.

Gustav behöver få ett eget hem komma in i värmen omgående, då jag själv inte kan ta hand om honom (mina två vuxna katter kommer inte överens med honom). Jag finns bara på plats och kan mata honom tills på söndag.

Jag kommer att få honom vaccinerad, avmaskad och kastrerad innan han kommer till sitt nya hem. Har du plats i ditt hjärta och hem för denna jättefina kisse? Hör av dig till mig på 0702-787553

Martina747
0

putt

MariannE11
0

putt

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Ankie
0

men lilla fina katten, har du annonserat på fler ställen?

kattlisa
0

Jag har hittat ägaren till Gustav (som egentligen heter Skrutten) som lovat komma och hämta honom. Tyvärr verkar inte ägarna, som bor på en bondgård i närheten, särskilt måna om sina katter :-( Ingen behandling mot fästingar/loppor, inget halsband och massor av katter som förökar sig obehindrat. Men jag är glad att ha hittat ett hem åt honom i slutändan!

Jag försökte att ta bort mitt ursprungliga inlägg, men det gick inte så ni administratörer får gärna göra det. Tack!