Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 618 ggr
Imasy
0

OT- En trevlig dag i Eskilstuna :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår förberedde jag min lilla resa jag gjort under dagen, och Danillo ville gärna följa med, så han la sig på packningen i hopp om att inte bli kvarglömd.

Imasy
0

Men istället var det Surfia som skulle med, men hon ville hellre sitta och sura i ett hörn än att bli tillfixad.

Imasy
0

Upp i "morse" vid en sådan okristlig tid som kl 03, ducha, brygga kaffe, rasta hund och ta katt och packning för att susa ner till Eskilstuna.

Väl på plats i buren tyckte Surfia att det var nog inte så tokigt att ligga i buren och bli beundrad ;)

Imasy
0

Träffade Anebit idag också, som konstaterade att det hörs att jag kommer från Dalarna på min dialekt ;)

Och ett par minuter innan jag träffade henne hade Surfia dragit hem sin första titel Premier :)

Här ligger hon och beundrar beviset för hennes skönhet ;)

huskatt08
0

Grattis till priset Skrattande

Självklart ska en sådan skönhet prisas.

tuska
0

Stort Grattis till Titeln.

Att vara uppe i ottan är ingen höjdare, jag är dålig på att göra mej resklar den tiden, men ibland är det ett måste

Imasy
0

Tackar tackar :)

Ja, det är riktigt gräsligt att kliva upp så tidigt :S

Sov halvliggandes i fåtöljen i natt, framför tv:n med flertalet klockor laddade nere på golvet. Somnade kanske vid 1:30 för att kliva upp en och en halv timma senare :S

Ska du på DÄK? Tack och lov blir det inte lika tidigt då, som det blev idag.

Issa
0

Grattis till titeln! Hoppas Surfia var lite mallig när hon kom hem!

tuska
0

# 6     Jo då det blir Borlänge lördagen har jag anmält till. Vilken dag har du ?

Veckan före är det SW i Norrköping ska dit och kolla mina två

foder katter  Sen drar de två katterna på WW i St,gallen.

MariannE11
0

grattis!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

essut50
0

Grattis, förlåt att jag glömde bort att komma idag..Skäms Det som var så när mig…

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Lena
0

Stort JätteGrattis Imasy & Surfia! Vad kul att det gick så bra. Inte så konstigt när man är sådan snygging.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Imasy
0

Mja, mallig och mallig, hon är ju ordningspolis och diva 24/7, så den där titeln tror jah hon tog som en självklarhet ;)

Jag tog först lördagen men ändrade till söndagen. men det blir väl typ 10 st kat 1 katter då :S

Tack tack :)

Det blir fler, så du hinner nog gå på någon annan i framtiden om du vill ;)

Tack tack :) Fast hon slutar nog troligen sin karriär inom kort, så då får pojkarna ut och charma folk istället ;)