Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 728 ggr
Dagoe
0

Göteborgs Katthjälp bloggar!

Tanken är att vi som är aktiva inom föreningen ska skriva där ett par gånger i veckan och berätta vad vi har varit med om, vad som har berört oss, vad som har gjort oss glada, lyckliga, ledsna eller förbannade i vårt arbete med och för de hemlösa katterna i Sverige

http://goteborgskatthjalp.blogspot.com/

Lena
0

Det blir en välkommen blogg som vi ser fram emot. :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Kusten
0

Roligt! Bloggande ligger ju dessutom i tiden. Jag är något efter i tiden.. ;) Kanske börjar man själv blogga så småningom, det är ett bra sätt att nå ut med viktiga budskap bland annat.

Alexej
0

Spännande och bra läsning!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Dagoe
0

Tack Lena, Kusten och Alexej för berömet :)

Bloggen blir nog en blandning av allt möjligt, seriösa, roliga, sarkastiska inlägg om allt som berör katthemsverksamheten, djurskydd, TNR, våra privata katter etc. (En av våra volontärens egen katt har börjat skriva också Skrattande)

Aja, något för alla tror jag :)

Vi hoppas i alla fall att de som är intresserade i föreningens och volontärernas arbete känner sig mer delaktiga i vad som händer.

Kusten, om du skulle starta en blogg är jag säker på att du får en massa följare :)

johnnys girl
0

Nu har jag snyftat en stund över lille Zingo.

Har lag den bland mina favirorter. Ska bli intressant att följa.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

martdat
0

nice, läste inte alls så här på morgonkvisten men har sparat sidan,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.