Puma, Essut och Tiana.
Nu är era SUPERDUPERKATTMYNTAPÅSAR packade. Esssut, din var jag snål nog att knö ner tillsammans med dein Bumbisbädd, så den bädden lär nog bli popiis…. Den här kattmyntan är hel med stjälkar och allt. KAsta inget! KAtterna tycket ju det är extra kul när det krasar i lekakerna, när de biter i dem… OCh det är FULLT med frön i påsarna!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

packade?… vart ska dom?…..*glasartad blick*…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
haha till tillverkare!
Underbart nu kommer det bli paaaaarty;)
//Pia

OK… verkade jag intresserad?…..näääää….. inte jag…….undrar om jag blir hög på kattmynta själv?….
… blir jag säkert…..
ja jag började köpa av en jättego tjej på Ebay(Minnesota) förra året. Stora påsar och bra pris. Nu köpte jag allt hon hade för tillfället. Gav 300 kr för allt och då ska ni som får påsarna veta att jag fick 8 såna påsar för de pengarna!

kanonbra…. önskar så att jag var bra på att sticka/virka men jag har inte tålamod alls… jag har ett påskbroderi som legat vilande i typ 6-7 år nu…ser inte mycket så det hindrar mej…. o näää….. tänker inte skaffa läsglasögon alls…..då kan jag ju se gammal ut…. bättre att se ung ut o famla mej fram….
om något ändras så vet jag vad jag kan göra framför Tv'n….
ha nu köpte jag hennes sista påsar!
Tack Gunilla…Jag satt och vrkade ihop mina långhåriga kattungar idag, hade påsen med kattmynta bredvid, Pontus kom upp och la sig på påsen och drägglade som bara den..Påsen var verkligen blöt
Så den kattmyntan är verkligen poppis tycker jag..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Jag funderar lite på det där med kattmynta. Jag har ju en hel rabatt full ute i trädgården och undrar om det är den sorten man även torkar och sedan kan använda? Får testa och skörda av nu innan hösten. Den vissnar ju ner under vintern men är perenn så den kommer till våren igen med nytt saftigt bladverk och blåa blommor
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Kattassen det är kantnepetan som du har. Den har Gunilla med hemma och har använt. Jag har fått av Lena en gång och Gunilla och den fungerar också.
//Pia
Den använder jag med. Den kan du klippa ner två gånger per sommar. Den luktar lite sött, men den går precis lika bra. HAr ju sån på Pyssas grav. Så hon hjälper hemlösa katter även efter sin död!