Mimmi söker nytt hem
Hej!
Jag vill gärna presentera Mimmi för er. Hon är lite mer än ett år gammal, kastrerad men inte öronmärkt. Hon vistas hos mej, därför att matte har fått tillbaka sin allergi och medicinen hjälper tyvärr inte längre.
I mina ögon liknar Mimmi en Russian Blue. Hon är så vacker, men vill helst vara ensam katt där det finns lugn och ro. Hon kelar väldigt gärna, men naturligtvis bara när hon själv vill. Här hos mej ligger hon ovanpå köksskåp eller bokhylla och spanar. Men hon gillar inte andra katter.
Matte vill ha 800:-- kronor för henne, men skulle det hänga helt på priset kan hon tänka sig att rucka på det.
Om någon av er får en snilleblixt och hittar någon som behöver Mimmi, så maila till mej på

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men ger dig gärna tips på hur du ska söka hem till henne. För en sådan fin kisse lär snabbt få ett hem som passar perfekt. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ja en sådan fin kisse behöver inte vänta länge på nytt hem. Kastrerad och klar - det är ju jättebra.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"