Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 757 ggr
Crisse-13
0

Jag vill skänka en ros

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill skänka en ros eller rättare sagt en hel bukett som ett tack till alla vänliga människor som hjälper mina hemlösa katter med deras veterinärkostnader och jag tror säkert att katterna håller med.

Ett speciellt tack till en tjej som jag håller anonym än så länge eftersom jag inte vet om hon vill att jag skriver hennes namn men som försöker hjälpa mig på många olika sätt och som nu även har sökt en del fonder för hjälp till mina hemlösa.

Ett tack till mina kompisar som ställer upp med körningar och annat annars hade jag inte klarat att hjälpa så många hemlösa som det har blivit nu.

Crisse-13
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hoppas era katter mår lika bra som denna lilla.

Kusten
0

Du är underbar. Ett helt rosenhav till dig Crisse, katterna i skåne och till alla er som hjälper Crisse med att ge katterna ett bättre liv. Det går inte en dag utan att tankarna går till de hemlösa därnere.. då är det skönt att veta att ni finns där och kämpar på olika sätt.

monsi
0

Det är ni båda crisse o kusten som ska ha tack! För ert otroliga arbete med o för alla behövande katter.

Hadde inte ni funnits så hadde inte vi vetat om dem alla som behöver hjälp o inte kunnat hjälpa er att hjälpa.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

martdat
0

Tack själv, Skrattande

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

nisse02
0

Chrisse, jag har inte hjälpt dig något tyvärr tidigare, jag stöttar många andra här inne med små ekonomiska bidrag men 50 kr till kan jag avvara till din små hemlösa pissemissar.

Meddela mig bara vilket kontonr pengar ska sättas in.

KRAM till Dig också för ett fantastiskt arbete och vad skönt att du har så fina vänner som hjälper dig också.

MariannE11
0

finns så många bra eldsjälar här… en del märks mycket o andra lite mindre… men tillsammans är det ett enormt arbete vi gör….alla gör vad de kan o förmår….alla har inte samma möjligheter…..men tillsammans kämpar vi…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

monsi
0

#6 håller med stämmer precis

nisse02
0

Ja, man vill så gärna hjälpa alla dessa fantastiska och underbara eldsjälar som jobbar ute på fältet genom att stötta med ekonomiskt bidrag till vet räkningar m m.

Tyvärr har man ju aldrig den plånboken man egentligen skulle vilja ha. Man får stötta med bidrag i den mån man kan lite då och då.

Som sagt ovan vill jag gärna sätta in ett litet bidrag till Chrisse, om någon är snäll och meddelar mig kontonr

Debattia
0

6. Hakar på och ger en eloge till alla eldsjälar !!!!!

Tack vare denna sajt har enormt många katter blivit hjälpta !!!Många djurvänner som  fått kontakt med varandra. Genom diskussioner o.s.v. hoppas jag också vi  hjälpt till och höjt statusen för alla kissemissar och inte minst alla skyggisar!!!!

Alla som hjälper till både ekonomiskt och med transporter,öppnar sina hem för alla hemlösa ,eler puttar upp alla trådar !!!

TACK ALLA !!!ALLA BEHÖVS FÖR KATTERNAS BÄSTA !!!!!!!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

nisse02
0

Jag har hittat kontonr att sätta in pengar på till Crisses katter Glad ….. har nu satt in ett litet bidrag

KRAM till er alla som hjälps åt på många olika sätt för att göra livet bättre för våra älskade kissemissar! TACK ALLA!

MariannE11
0

önskar så att jag vågade ge ett bidrag…. men jag vågar inte göra det än då jag tror jag har stort hål i plånboken….o dessutom känner jag mej inte så helsäker på när jag får pengar från FK o OM jag får det….vågar inte ta ut segern i förskott…men den dagen jag har en slant över så kommer den till den som behöver det….

Crisse-13
0

#11#

Spara dina pengar för det där med FK skall du inte lita på. Jag blev sjukskriven i 5 månader och efter 3 månader fick jag besked om att jag inte fick några pengar och då hade jag fått låna mig fram under tiden. Så jag gick back 3 månaders utbetalningar från FK och fick ta ett lån för att kunna betala tillbaka dom pengar jag hade lånat. Jag överklagade men fick nej. Jag hoppas verkligen att du har större tur än vad jag hade men tills dess så håll hårt i plånboken. Lycka till.

MariannE11
0

tror faktiskt jag får mina pengar… o det inom de närmsta dagarna… det var mer tvivelaktigt första gången för jag kan medge att tennisarmbåge kanske inte är så högprioriterat i godkända utbetalningar…. men som sagt….fattar inte vart pengarna tar vägen…Lyxfällan nästa kanske?…Skäms.. det blir bättre sen när jag får börja jobba igen….får hålla igen på egen mat o göra fysiska insatser…

får dessutom planera att göra många resor till Malmö i framtiden….tror dessvärre det dröjer kanske 2 månader eller så….

sorry… jag stal tråden…Skäms

du är en stor eldsjäl crisse som behöver få veta ditt rätta värde= den finaste diamant…

monsi
0

Jag har inga pengar att skänka men där imot en massa dynor, små filtar, hängmattor o sov korgar att hänga högt fall någon av er behöverGlad

Vet inte vad de andra har tyckt som har fått en del saker men hoppas på att de har fått användning för dem o att kisarna har gillat det.

Min egen lilla Häxa älskar sina sov korgar, men det är kanske för det är det ända stället hon får vara i fred för hundarnaObestämd hi hi!

Hawknestgrove
0

Åh, Monsi du är för go!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

nisse02
0

#6 MariannE, precis som du säger, så gör alla här inne ett fantastiskt arbete tillsammans på olika sätt. Alla bidrar med det man kan…..

Hoppas att du nu får dina pengar från FK. Jag är lite i fejd med FK själv och det är inte lätt att få rätsida på problemen.

KRAM till alla som gemensamt jobbar för att de små katterna ska få ett bättre liv. Alla är GULD värda! Inte minst Crisse! En extra kram till dig!

Lena
0

#12 Ja Crisse du är en riktig ledsjäl som sliter för utsatta katter. Skönt att höra att du känner stöd från sajtens och dess medlemmar. Det är ju det som är så viktigt och vad Hittekatter iFokus är till för.

Fruktansvärt det där med FK. Det är många som har råkat illa ut. Inte klokt att man ska behöva gå fullständigt bankrutt för att man blivit sjuk och de får för sig att man inte har rätt till sjukpenning. Tycker inte att det ska kunna gå till på det sättet, särskilt inte efter att de låtit den sjukskrivne väntai 3 månader.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"