Min råtta! *roliga bilder*
Hemma igen från semestern satt jag nyss och började virka en ny omgång lyxråttor à la Gunilla. Envisa fröken Lillan hade inget annat för sig än att ideligen hoppa i mitt knä för att kolla om jag verkligen gör rätt - och för att tydligen markera att den här råttan är hennes och inget att sälja minsann!
Här kommer några roliga bilder…
"Den här blir min, eller hur?!"
"Får testa lite.. jo, näsan sitter fast"
"Öronen håller också? Bra!"
"Håller svansen?"
"Vadå? Ville du ha en bild av hela råttan också?"
"Men glömm inte: den är min och bara min!"

Vilka härliga bilder!
Mina kisar här hemma har fått två möss av mig. Dock har de försvunnit, så de är välgömda någonstans, för jag kan då inte hitta dem! Ska jag ta det som en pik? 
Så söt kisse är! Klart hon måste testa leksakerna.. XD

Åhhh så härliga bilder!! Gör mej påmind om att börja virka igen juh! Minns hur jag satt i badrummet när jag skulle fylla dom med mynta..behöver nog inte förklara varför!

Vilken fin förste kontrolant att sakerna funkar en så skulle alla ha.
Siden elakt att sitta i badrumet kisarna ville ju bara visa att de älskar mynta erhm dig hi hi!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Åh så bra! Då kan jag lägga ut dem! Bad nämligen Puma att ta bilder, men nu har vi ju bilder! PM:A mig till vem pengarna ska gå. Vi har ju fyra på lager hos Puma. Tänkte fakiskt vara fräck och ta 30 kr som utgångsbud för dessa Bautaråtta De Luxe….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#3 Ahm jåå, har man flera katter omkring sig så lär det annars vara omöjligt… :-)
Ja och mina Sk**ter i alltihopa. JAg får sitta ifred framför tvn med mina grejer!

#he,he….må du ha rätt i..dom älskar det så att garnet blir alldeles blött av dregel!!:-)
HAr någon något emot, att jag låter behållningen av dessa gå till KUstens KAtter?
#10 Förlåt att jag inte svarade tidigare Gunilla. Självklart helt ok, du får dela upp sakerna till de som kan behöva pengarna bäst just då.
Första omgången råttor ni fick har ju lite annorlunda morrhår - jag fick justerad det nu efter barnens protester *skratt* de var envisa med det så jag gav efter till slut. Men bilden du valde till aktionen är perfekt i detta avseende: morrhåren var inte på plats då än :-)
Att hon var extrapigg att leka idag beror ju på att hon får stanna inne för tillfället p.g.a. att den där främmande katten hela tiden ger sig på henne (se annan tråd).. bara koppelpromenader räcker inte för lilla fröken så just nu är det extra mycket bus här hemma.