Det där ser bekant ut. Min lilla Sammet på 13 veckor joppar alltid in i mina skor när jag kommer hem från jobbet och tar av mig dem… Tycker själv att de inte luktar gott då, men smaken är ju som den är… 
Min Daisy är tokig i skor och ibland kan det bli riktigt dråpligt som när jag hade 2 bokare av akutkatter som jag har för Stockholms Katthem och tydligen hade killen go tåbira. Daisy la sig ner på dem och körde ner nosen skon och höll som om hela skon med tassarna och när killen skulle ta den från henne blängde hon på honom och drog tassarna hårdare runt skon 

Här ligger våra skor i en enda röra nästan hela tiden. Jag sätter upp de på hyllan och de drar ner de. Mina skoinlägg är jätteroliga. Sätter nu upp de på hatthyllan för varenda morgon fick man gå skallgång för att hitta de.
Det där känner jag igen. En av mina katter var tokig i läderskor och läderväskor.
japp Arne och Esther älskar skor. Ju mer tåbira desto bättre. Ska försöka få en bild när de är som mest i extas.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Husses skor är jätte mysiga tycker Häxan.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
ja de enda skor som komer innanför dörren här,är när våra gäser tar med sig skor in och ställer på dörrmattan. Vi tar av våra i gången.
Våran lilla kattunge (cornish rex) släpar runt på alla skor i hela lägenheten, lilla busungen! 
haha skulle vara kul att se! Liten stackare, som inte är mycket större än skorna

Se om jag kan få en bild på Häxan när hon släpar husses skor stl 44 runt bland all reklam som hon först sprider ut.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Ja mer sko-kissar vill jag gärna se =)

Hon är sååååå söt lilla Häxan =)

Svarta katter är så fina.. =)
Nog är det nått konstigt med katter och skor… mina är oxå smått tokiga i skor, speciellt i gubbens jobbskor, sådana där tunga saker som är förstärkta för att skydda tårna. Katterna, speciellt ungarna älskar att leka med dessa.
# 28 - Tycker jag också. Jag har egentligen alltid velat ha en svart katt men det har inte blivit så eftersom andra kommit och adopterat mig. Men denna gång blev det så. Tre månader är min lilla skönhet 
Mmmmmm…………..härliga busar på balkongdörren 
Min lilla prinsessa är redan väldigt mammig. Men än sitter hon inte i huvdet
. Kul bild!

Häxan vara söt…
min Bruno är helt förlorad i skor… skämdes för honom för ett tag sen när det kom en med tydligen väldigt väldoftande skor… han började genast jonglera med dom o det riktigt syntes hur hög han blev…. skornas ägare blev säkert rätt generad…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Milou tycker oxå om skor, så till den grad att hon spyr i dom..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
hahaha 36 den va skön :D Vi hade en katt som oxå var galen i vissa skor och antar att det var dom som lukta mest fotsvett oxå ;) Han iaf rulla sig som en tok stoppa in huvet hade munen lite öppen o såg drogad ut :S vissa skor bet han på. Sen en annan kisse som var den bästa katten man kan ha enligt oss, iaf hon tycke att mattes skor var jätte bra o klösa klorna på bästa var mattes dyra mockastövlar :)
JAg fattar lite vaarför. En del katter gillar ju valeriana och det luktar i mitt tycke, fotsvett…