Jag förlorade en ängel idag
www.ronnebyshittekatter.blogg.se
Sov gott min lille Ängel
usch, just nu är det tungt och jag vill bara ge upp allt vad hittekatter heter.
R.I.P lilla ängel 
En stor kram till dig Emma och så skickar jag massor med styrka
Lilla plutten 
Men han vill säkert att du fortsätter kämpa för hans vänner.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tröste kramar till dig.
Tänk vad skönt för liten att ha fått kärlek o vård sina sista dagar.
Hadde inte du funnints så hadde liten fått dö ensam o övergiven.
Vissa är det menigen att man bara ska få lov att känna en kort tid, andra längre.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Lille Tummeliten, sov sött lille ängel
Lille kissen fick känna av kärlek och omtanke tack vare dig Emma. Du behövs mer än någonsin.
JA, givetvis kommer jag fortsätta. Men nu är det nära att jag bara trillar ihop o lipar. Har fått se alltför mkt elände på sistone och inte sovi på över en vecka. Kämpat med både Inez och Tummeliten.
Inez bebbar mår iaf bra och Inez är en så duktig mamma:)

Sov gott, lille Tummeliten
.
Tänker på dig Emma, förstår att det känns tungt och ledsamt. Men du behövs verkligen, du räddar så många fina kissar till bra liv. Tröstekram!
Stackars lilla kisse, sov så gott.
Vad var det för fel?
Skickar många styrkekramar till dig !!!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Lilla ängeln hade säkert en uppgift till oss. Men jag förstår att det känns i hjärtat just nu.
Skickar en stor styrkekram till dig!
#8 inavel och svält som gått för långt:(
Han vägde 230 gram när han kom och igår stannade vågen på 210. Beräknas vara ca 6 veckor, om inte äldre.

Åhhhh…jag blir tårögd..så fin liten ängel..men jag är också så tacksam, att lille misse fick komma till dej, lille ängel fick känna sig högt älskad den tiden hon fick vara hos dej…
Förstår att det känns mycket svårt, o tungt nu..översänder varmaste styrke - och tröstkramar..
Ojoj lille vän. Men du ska inte ta åt dig så mycket. Tänk på, att så många kissar som kommer till dig är i bedrövligt skick. Att de ens överliver är nästan mirakel och det ska du ha äran av… Sov nu lille söte vän!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sov gott lillkissen… Kram Emma…
Såg i din blogg du även fått in kattungar vars mamma dött av råttgift, jag kan ha fel men är det inte så att det numer är olagligt att lägga ut råttgift?
Hoppas de små liven mår bra iallafall
Men å vad ledsamt att den lilla inte klarade sig. Hittekatternas värld är allt för grym, det är tufft att kämpa i den, Du gör ett fantastiskt arbete Emma. Vet ingen som kämpar så hårt för katterna och som har räddat så många som du har gjort. Var rädd om dig!
Kram!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Det är aldrig olagligt att lägga ut råtgift, men det ska läggas i särsklda stationer, så att större djur inte kommer åt. Skulle det vara råttgift, som lilla kissen har fått i sig, då är det någon illasinnad typ, som preparerar på olaglig väg, dvs lägger helt öppet och blandar med något gott.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Så ledsamt med lille Tummeliten!
Men trösta dig med att du fick pysslat om honom och att han fick sluta sina dagar hos dig i god omvårdnad.
Nu får du glädja dig åt din nya lilla familj med mamma Inez!
Kram till dig!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Tack alla för era värmande ord! Min syster fick ta den värsta smällen, då jag var tvungen att börja jobba vid 07 imorse. 2 timmar senare somnade han in i hennes famn. Han fick känna sig MYCKET älskad sista tiden, och alla som träffade honom charmades av honom.
Han var pigg för att vara i så bedrövligt skick. skuttade omkring, spann o sov på våra axlar. Men igår började han tuppa av:( Igår kväll ville han inte äta ( de andra dagarna hade han blivit glad av en matskål, men bara ätit ngn bit. Det var tvångsmatning som gällde) men igår luktade han inte ens på maten.
Under natten försämrades hans tillstånd, och vi vakade…Linnea hade precis ringt vet o lämnat telefonsvar på jourtelefonen att de skulle ringa, de har fortfarande inte ringt!!!!) men han hann dö bara en stund senare.
Han fick en speciell plats i våra hjärtan!
*varm kram till dig och systern* ..vilket litet litet liv..
..han har de bra nu och fick ha de bra sista tiden tack vare er. all tack för du och din syster fanns där hela tiden för honom..så han fick känna sig högt älskad

jag beklagar sorgen.jag vet hur det känns..
Men lilla lilla söta gubben….. å fy så ledsamt…. 
Tack så mkt"

beklagar sorgen jag med… ja det var inte mycket vikt på en sån liten… men han fick en chans hos er….synd bara att det inte räckte… vila i frid kisse…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
R.I.P lilla Tummeliten, fick i alla fall dö som en älskad kisse, hos dig Naquita, och inte utslängd i skogen, så hemskt när det händer bara, små bebisar ska bli stora och friska, men alla som är räddade tack vare dig Emma, dom får du tänka på SturköSkrållan/Sigrid här hemma från den stora Sturkökolonin, där var det många som fick ett nytt liv
kram Emma från Maggan47

Åh, vad jobbigt…
De som man mister etsar sig för evigt in i hjärtat. Jag begravde lille Torsdag för över en månad sedan, han blev bara två dygn gammal, född av en förvildad mamma. Vid en gammal bänk på en bädd av syrener vilar han för alltid i vår trädgård. Då och då lägger jag dit en nyplockad blomma, för honom och alla andra katter som inte får en rättvis start i livet. Det är för dessa själar som man måste ta nya krafttag så att inte fler följer i deras fotspår.
Från himlen skickar Tummeliten dig tacksamma tankar att du visade honom vad kärlek och trygghet innebar, nu behöver han inte kämpa längre och aldrig vara rädd igen. Du räddade honom även om det kanske inte känns så just nu… Var rädd om dig!

Ja maggan jag får göra det. Men det är jobbigt ändå, man vill ju att de små man kämpar för ska överleva. Men han såg inte riktigt "normal" ut och han har det nog väldigt skönt nu. Han spann så mycket de sista dagarna, och ville vara nära nära så han visste nog. Hans ögon kunde förtrolla en när han tittade på en av kärlek
en väldigt dålig bild på hur han brukade sitta och spana över min axel