Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 846 ggr
Destany
0

Tillökning nästa vecka =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skrev en intresse anmälan till KKS om kattungen Lycklig o igår ringde hon upp o sa att jag blev godkänd =) så jag ska hämta Lycklig på onsdag , Längtar så efter honom e nyfiken på vad han har för presonlighet o hur Zorro o Puma ska reagera..

Ni får jätte gärna hjälpa mig med namnförslag

Obs bilden har jag tagit från KKS hemsida

catfoot
0

Men så söt man kan vara, borde vara förbjudet…Man vill bara haaaa…Lycklig vilket vackert namn..Jag är säker på att allt kommer nog att gå bra, sedan dom hälsat å dina äldre katter fått fräsa å sura ett tag..Kram..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

forrest
0

*Grattis!* vilket sött litet liv Kyss

jag väntar också med spänning på att den lille upphittade kattungen ska komma hem till oss.. blev inte förrän i efm/kväll som den kommer, tror det är en liten "tuffing" men återstår att se, Huvudsaken att den mår bra nu, men de två här hemma vet inte vad som väntar FlörtSkrattande

Firinella
0

Så fin. Lycka till…

TereseE
0

Vilken vacker kattunge, han var speciell! Tycker Lycklig var ett jättefint namn, men kanske inte något man vill gå och ropa till vardags så där… Du kanske kan ändra lite till Happy?

forrest
0

*Lycklig* var ett mycket vackert namn! Du vet nog om inte annat när du träffar den lille vad den vill heta. Glad

(vår lille som vi inte ens vet exakt kön på än heter August! Skrattande får se om det passar "skrutten" sen Glad

Sidentass
0

Men vad roligt att den lilla godingen får komma hem till dej..helt spontant kommer namnet "Lucky" till mej…

Är nyfiken på att höra hur allt går:-)

Naquita
0

Han är så fin! En liten svartsilvertabby gosse. Han döptes till Lycklig eftersom han hade turen att bli sedd flera dagar efter sina syskon där de hittades (dumpade) och togs in tack vare att den person som tagit in syskonen skrivit på en tunna att KKS tagit hand om kattungar där ocxh personen som gick förbi den lille ensamme såg detta och ringde oss meddetsamma:)

mymlanbus
0

Sicken söt liten misse :)

Destany
0

#7 ja jag har läst historien o jag fastnade för både den o honom.. jag längtar så tills onsdag då jag får hem honom..Jag tycker oxå Lycklig e ett fint namn men jag vill inte riktigt gå runt o kalla efter honom med det namnet.. han ska få behålla det men ändå kallas nåt annat..

mina namn jag kan tänka mig just nu e

Hugo

Baghera

Happy

mina andra 2 katter heter Zorro o Puma så jag vill att det ska matcha deras namn