Auktion till förmån för Crisses Katter
Har med Pumas hjälp lagt detta "Tack-kort" på lilla auktionsforumet
http://insamlingsauktioner.egetforum.se/forum/index.php
Kortet är gjort av en kompis till mig till förmån för Crisses jobb i Malmö med hemlösa katter. Förhoppningsvis kommer jag kunna lägga upp fler kort till auktion och samtliga pengar kommer redovisas här som jag fått in och satt in på Haga kontot.
Hoppas ni är sugna på ett superfint handgjort kort som passar att skicka till sommarens kattvakt och bjuder glatt

Vad är Haga-kontot? Kanske bättre att lämna postgirot dit till lokalradion istället för till Billiefonden. Troligen blir det Chrissie som tar hand om kattfamiljen från Skäralid, hoppas det i alla fall.
Mettan
Haga kontot är ett konto som Crisse här på Hittekatter har hos Haga veterinärerna. Redovisar sen allt jag sätter in på Haga från vinster av kort.
Haga-kontot använder de sig av när de behandlar Crisses katter hos veterinären. Är kanon då det är märkta pengar just till detta ändamål och hennes katter.
//Pia

Jättebra! Finns det ett postgironummer, som det kan sättas in pengar på? Eftersom uppropet om kattfamiljen kom via Radio Kristianstad, tänkte jag att de som vill hjälpa till, men inte kan ta han om katterna (om nu Chrissie blir den som gör det), kan hjälpa till genom att sätta in en slant på kontot, antingen det nu är postgiro, bankgiro eller bankkontonummer.
Var sätts pengarna in i så fall
Mettan

konto hos Haga veterinären
352414-7 märk med Crisses katter
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Tack Daisy-Moa, vad snällt av dig.
Jag kan köpa det och skicka det till dig som tackkort.Ha ha ha.
Japp så har vi smygit oss in till 1 augusti…..7 dagar kvar att bjuda på kortet
Nu är det 4 dagar kvar att bjuda på
en liten putt, imorrn 8 augusti kl 21 går denna auktion ut 

putt sista dagen!
Jättevackert kort! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Grattis Essut50 till vinsten av kortet
Jag vill tacka både Daisy-Moa och Essut.
Så nu har 112 kr åkt över till Haga kontot för kortet. Pengarna är tillgängliga imorrn
Betaldatum
Mottagare
Belopp
Referens
2009-08-11.
HAGA VETERINÄR AB
PG 35 24 14-7
112,00
Crisses katter
Totalt: 1 st betalning
112,00
Tack ska bli spännande och se hur vacker kortet är.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"