Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 459 ggr
martdat
0

Helt Ot, en fråga,

Helt ot ja, jag soitter på bokus o tänkte beställa några böcker, men jag fattar inte ett ord här. vad betyder

Kartonnage??? det står att formatet är i kartonnage ? är det ett finare ord för inbunden elr nått elektroniskt format elr vad?

vore tacksam för svar om nån vet för deras kundtjänst är inte öppen på helgerna,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

martdat
0

lata jag glömde ju att googla först, hittar en tråd på flasch back av alla ställen där jag blev lite klokare, tänk att de diskutterar böcker där o inte bara massa strunt, ni kan låsa denna då om ni vill .

MaalinF
0

kartonage är inbunden ja :)

majvi
0

Jag tror de har en länk till bokus på rädda katten.Om du beställer via länken får de en slant också utan att det kostar dig något.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

martdat
0

# 3 ska tänka på det nässta gång, visste jag inte, har redan skickat beställningen, läste en bok av Lesley pears , HOPE nu i veckan, denna bok har gjort så att jag inte har jort ett dyfft knappt på semesterveckan utan bara läst, men det var så himlans bra så jag har beställt två till nu av samma författare, hoppas de är lika bra, kan verklligen rekomenderas, jag hittade hope på konsum, tre pocket för 99 kr,,,

MewTwo
0

HOPE är underbar! Blir själv sugen på att läsa fler av böckerna. Men jag får nog låna dem på biblioteket så länge.

Trevlig läsning!

martdat
0

#5 de kostade ca 40 kr på bokus i pocketformat, , o frakten 19 mot faktura..

vi har bibliotek här på lilla gatan i skogen men det är bara öppet onsdag kvällar och innan jag kommit ihåh jusst en onsdag att lämna ijen så har det blivit förseningsavgifter.