Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 836 ggr
Lena
0

Trad borttagen för granskning!

Följande tråd: Hjälp! och varning för katthem! :( är tillfälligt borttagen. Vi har fått anmälan mot den och måste granska så att den inte bryter mot våra Skrivregler.

Tråden kommer läggas tillbaka när vi hunnit gå igenom den och gjort ev. justeringar.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

Vill putta upp denna iformation som tydligen gått berörda spårlöst förbi.

Trdåen granskas under kvällen, därefter tar jag ställning till om den ska läggas tillbaka eller vara bortagen permanent.

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

nä, men den som tiger den samtycker….bra gjort får jag väl säga dåGlad

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattassen
0

putt

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Lena
0

Jag har nu granskat tråden ifråga och bestämt mig för att låta den förbli borttagen. Det förekommer brott mot våra Skrivregler från båda parter i konflikten. Jag råder parterna att istället lösa sina konflikter via PM.

missempty
0

Men nu blev ju jag jättenyfiken… Skäms

cala01
0

Finns på djurhem också,,

Anninorr
0

Bra!

Mari
0

Fast jag låste tråden inne på djurhem, sajtvärden ska ta sig en titt på den också för att bestämma om den blir kvar, verkar ju vara lite "småfel" i tråden

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se