Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkatthemsevenemang
Läst 766 ggr
vanessa
0

Julbasar på Djurhjälpen

Den 2 december kl. 12-16 är det dags för Djurhjälpens mycket efterlängtade julbasar. Här finner du julklappar till nära och kära, inklusive dina katter och hundar! För inte ska våra pälsbollar glömmas bort. Och är du en av dem som inte beställt årets favoritjulklapp - kalendern så säljer vi även den. Samt myntakuddar som får ägarna och katterna att hamna i lyckorus för vissa har samma form som katter. Det vill säga alldeles underbara. 

Vi bjuder på fika och en trevlig stund i katternas närvaro. Att du dessutom kan träffa likasinnade som älskar katter, är en skön känsla för själen. Och det är själen man ska vårda i juletider.

Karta finns på vår hemsida: www.djurhjalpen.nu under "kontakta oss".

Du är jättevälkommen!

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Myntakuddarna det lät mycket intressant! Kan man beställa dem över nätet? Synd att man inte bor i Stockholm.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Morgan10
0

Som sagt, upp med bilder efter den 2/12 ;-)

Mvh
Morgan/KKS

PS! När beräknas julkalendern bli klar samt skickas ut?

vanessa
0

Myntakuddarna finns inte på hemsidan, ännu. Det är så mycket som måste göras konstant med hemsidan att jag inte hinner vara sjukskriven som jag är :-). Kalendern skickas ut i november, så snart så. Även den jobbar sjuksrivna jag med. Pust.

Bilder kommer, lovar det.

Engla
0

Jag vill komma, men bor alldeles för långt bort! Gråter

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

vanessa
0

För er så har vi alltid öppet om ni har vägarna förbi Stockholm. Säg bara till så rullar jag fram röda mattan. Vore så kul att se folk IRL.

Engla
0

Så mysiga saker ni fixar!

Lena
0

#5 Det ska jag tänka på nästa gång vi kommer till stan!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

Nu tickar klockan snabbt fram till julbasaren den 2 december. Jag planerar för fullt, och piskar folket runt omkring för att hjälpa mig. Så att det åter blir en underbar basar där kattälskare och pälsbollar umgås om vartannat. Det brukar vara uppskattat av alla.

Vanessa

vanessa
0

Hejsan, den 2 december startar vi julbasaren och kattens dag firande på Djurhjälpen i Vaxholm. Tid kl. 12-16. **Vi bjuder på fika, glögg, bullar och annat gott. Ni bjuder på er själva. Säg hej till våra katter och botanisera bland trevliga julklappar för både er och pälsklingarna.

För er som inte har tid att komma ut till oss den dagen så går det att möta oss på några andra ställen den helgen i Stockholm:
Djurboden i Jakobsberg 1+ 3 dec
Arninge djuraffär 1 + 3 dec
Orminge zoo 2 dec

Ni är så välkomna!**

Engla
0

Gick det bra, Vanessa?

vanessa
0

Oj, det har jag glömt att informera er om. Slarvigt. Inte ett kort tog jag för jag höll i alla trådar och  sprang runt. Det gick jättebra. Förvånande bra. Mycket folk, TV4 var på besök, många som handlade, många som njöt av katterna. Katter bokade. Så allt gick jättebra. Nu laddar jag upp för husdjursmässan 4-7 januari. Suck, har de ingen förståelse för att jag behöver ta det lugnt över jul, nyår :-).

Vanessa