Ha en fin Luciadag

Hjälp, Lucia? Hur ska jag hinna med allt från katter till julklappar och matlagning. Äsch, allt ordnar sig. Katterna och min mamma står i fokus. Åh nej, nu kom jag på att jag glömt tre personers födelsedag som var den 10 december. Nåja, de är vana att jag ringer för sent.
Så ha en underbar lucia önskar jag alla och bifogar en snöbild.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

The same to you

Ha en jättebra dag i ljusets tecken! Söta Lucior du bjuder oss på Jenna!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Önskar oxo er alla en trevlig Luciadag idag… med en länk till årets vackra LUCIA i den stora omröstningen på katter.nu-sajten
/Pelusa *stolt gudmor*

#6: Vilket fint Lucia tåg det var. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sidentass: Gillar din bild skarpt! Riktigt cool!! Trevlig Lucia, säger jag också! Själv ska jag plugga hela dagen och förhoppningsvis se när min systers pojke går Luciatåg ikväll.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Pelusa: Vilket härligt luciatåg! Underbara katter!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jag önskar alla kattvänner en glad och trevlig Luciadag! 
#6 Vad kul att Fia-Lotta vann Lusstiteln på Svenska Katters sida! Ska det blir dubbel titel tro? Hon ligger ju även bra i vår egen lilla tävling. :)
Kul med alla Lussekatter som deltog i www.katter.nu !
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men Pelusa, supergrattis till denna Lucia. Hon är ju sååååå söt. Tacka sjutton för att hon vann. Pussa lucian från mig, när hon lussat färdigt för idag :-).
Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Häpp!! Där hade mina missar "missat(!)" att kandidera..vi skyller på flyttröran vi lever i:-) Vilket vackert lussetåg!! Och massor med tasseliga gratulationer till Lucian själv, vackra Fialotta, hennes matte, o Gudmor!!
Sidentass