Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 962 ggr
Mison
0

Kattunge misshandlad till döds!!

Vet inte om ni har sett detta redan. Jag såg det nyss. Det är så man spyr!! Med tanke på Bumbis igelkott också. Fy f*******n!!!!!

Kattunge slogs till döds

Alla djur behöver någon som bryr sig!

Alexej
0

I närheten ligger Kastanjevägen, ett område med väldigt dåligt rykte, syssellösa barn och en massa utekatter.

Gråter

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

gulliver
0

Vågar inte gå in och läsa Gråter.

huskatt08
0

HUR KAN MAN MOT EN LITEN FÖSVARSLÖS KATTUNGE SkrikandesGråterSkrikandes

Vila i frid du lilla som aldrig fick en chans.

Sidentass
0

Fy fasen säger jag rent ut sagt…hur är man skapt för att kunna göra något dylikt..enda trösten..är att misse fått komma till ro, till en plats där onda människor inte har tillträde..

Lilla mssen…vila i ro…Gråter

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Man finner inga ord…..bara stum

Man får hoppas att de driver saken vidare, inte bara låter den rinna ut i sanden, pratar med folk runt så även om de aldrig får veta vem som gjorde gör folk mer uppmärksamma på vad som händer i deras egna hemområde

Anninorr
0

Jag förundras över att de som bor där vågar släppa ut sina katter.Eftersom det var en kattunge har den troligen smitit så det är bara att hoppas på att ägaren får veta vad som hänt och att polisen gör en utredning.Det står inget i artikeln om polisanmälan är gjord tyvärr.

martdat
0

stackars lilleGråter ryggraden avsliten, mår illa, hur kan sånt få hända,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

MaalinF
0

Usch och i mina uppväxtrakter!

catfoot
0

Gråter

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
0

JA jag skanar ord. Även för vad jag vill ha sagt om dem som gjorde detta. Läs mina kommentarer i tråden där vi säger vad vi vill

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ankie
0

Ja jag vågar inte gå in å läsa för jag blir så ledsen….

Gardens
0

läste…ushajaja…stackarn…*tårAR*