Varför har man en gästbok på en hemsida?
Ja, det börgar jag undra nu,
Fick precis ett samtal från katthemmet här att ordföranden vill ha mitt tel nr för hon gillar inte att jag skriver inlägg i deras gästbok!!!!,
Hm, mina inlägg består offtast i lite tipps till folk som hittat en katt elr till folk som förlorat en katt.
ibland till dem själva om hur det går för en viss katt,,
inga otrevliga inlägg och jag lämnar min privata mailadress,
skrev i oför sig i förgår att de inte skulle kontakta DV GÖTEBORG pga att de avlivar katter och postade även en länk till en tråd om dem här,
det kan jag fatta att det kan kännas stötande då jag skrev det pga att deras Medarbetare rådde en tjej i göteborg med en upphittad katt att vända sig jusst dit,
de kunde väll raderat mitt inlägg om det störde dem så,,,
hm , största anledningen att jag alls lägger energi på att skriva inlägg är för att de själva inte svarar på frågor, kan i allafall gå både en o två veckor innan de gör det,
sa till hon som ringde nu att hon kan hälsa ordföranden att hon kan ta bort hela gästboken då om hon inte vill att någon ska skriva i den, sa att hon kan maila, mitt hem nr vill jag inte lämna ut om man misstänker man har med märkligt folk att göra
Tänker jag helt fel??? ÄR inte en gästbok till för att alla ska kunna skriva,?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Om de har en gästbok får de tåla att folk skriver i den, sen kanske inte sånt som de själva vill ha där, Men i öppna forum kan de inte diktera vad folk får skriva eller inte, Svea Rikes lag och PUL kan men inte katthemmet och som du skriver, då får de väl ta bort den. Klart du inte ska ge dem ditt nummer inte.

jaha, läste en tidningartikel om dem nu så jag travade in i gästboken o önskar dem lycka till med nya lokalerna, får se om detta inlägg kan godkännas, undertecknade det,
namn (privatperson)
Fattar inte hur de kan rekommendera DV Göteborg. De har ingen tillstånd och det borde "ditt katthem" veta!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#3 har berättat om att de gasar ihjäl katter o han erkänt i tidningsintervju att han gjort det, har skickat länk till en artikel från en tråd här med miljönämndens bilagor om dem,,, men hon jag känner i styrelsen som ringde vill inte lägga sig i heter det,, mh, ja hon är rädd att inte bli omtyckt av resten av styrelsen,,
de har väll tillstånd till 3 katter om jag inte har läst för gammla uppgiffter?
ja vilket som så tyckte jag det hela var störtlöjligt o oseriöst, de har väll inte mandat på att va kattvänner o ge folk lite råd,,,
ska bli spännande att se om orföranden vill maila mig nu,,,
ja man sitter ju i styrelser på katthem för att bli omtyckt av sina medmänniskor och inte för katternas bästa….eller hrm, vart det fel nu 

#5 självklart (ironisk) , och jag skriver inga inlägg för jag är kattvänn utan enbart för att reta styrelsen, (ännu mer ironi)