Påverka FN om djurskydd
Helt plötsligt så har jag fått fart och kränger ut mig en massa saker jag skjutit på. Nu försöker WSPA som Djurskyddet är kompanjoner med samla in 10 miljoner underskrifter för att de ska föra in djurskydd som en fråga under FN:s paraply.
http://www.djurskyddet.se/aktuellt/kampanjer/animalsmatter/index.asp
Skriv gärna under och sprid gärna detta bland alla bekanta och obekanta.
Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Vad bra! Har skrivit på naturligtvis! :) Det rör på sig riktigt mycket just nu med mycket positiva kampanjer etc.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vet du, Vanessa, jag såg detta redan för en månad sedan eller i samband med tv4 "scoopet" som kom fram här. Då skrev jag på direkt och tänkte men detta måste vi ju "plussa för" på alla sätt och vis. Härinne och överallt.Men sedan glömde jag väl bort det.
Detta är ju toppen. Låt nu "pennorna" raspa på för Jordens alla Jamarvänner!(Har skrivit på för flera veckor sedan, så det så!!!)
Soulway

Puttar upp.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Det här tycker jag verkligen vi ska PUFFA FÖR så mycket som möjligt!
Blir djurskydd en fråga för FN då har vi kommit långt och djurskyddet för högre status!
"Syftet med ett sådant ekännande är att djurskydd förs in som en fråga under FN, att djur är kännande varelser."
Glöm inte skriva under!!!
Soulway

Kommer tyvärr inte in på sidan, eller jo, kommer in, men det går inte att trycka på länken där man ska skriva under. Suck. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
#5 Vad trisst att du inte kommer in på sidan! :(
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag försöka låna någon annans dator.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis