Billie måste flytta nu!
Billie hittekatt måste flytta. Jag är så ledsen. Hade jag inte haft katt skulle jag vilja ha en katt som henne.
Jag har fotat henne för att lägga ut henne på Blocket och det känns tungt. 3 av hennes 6 ungar har flyttat och 2 ska flytta på lördag. Kvar finns Billie och Holme.
Min egen katt, Nell, och min stödis Mojan vågar inte komma hem längre. Billie har tagit över hela huset, ja hela gatan egentligen.
Billie är världens trevligaste, goaste katt och hon har en stor personlighet. Hon är också en jättebra mamma. Efter kastreringen för 2v sedan började hon dia ungarna igen efter 2 dagar och nu uppfostrar hon dem och låter dem inte göra vad som helst.
Nell flyttade tillbaka till containern där jag hittade henne för 2 år sedan. Barnen cyklade förbi igår och fann henne där, blöt och hungrigt jamande. Vi hade inte sett henne på flera dagar! Det gick inte att locka hem henne utan jag fick ta dit transportburen och bära hem henne. Även fast Billie nu är inlåst i ett litet rum är Nell livrädd.
Jag förstår att jag måste söka ett hem till Billie för jag måste ju tänka på min egen katt och den skygga stödisen.
Kan någan härinne ge mig råd. Vi har haft det kämpigt med sjuka kattungar och rymning och kastering av uteskyggis. Det känns alldeles för mycket just nu.

Putt för Billie från Billesholm!

putt för Billie
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Putt för den söta Billie