Osmakligt! Var med och anmäl!
Tyck till och svara och anmäl annonsen till annonssajten!
Hur lätt som helst att anmäla annonsen. Under bilden på en hund, så är det en klickbar länk:
Klicka här om du vill rapportera annonsen som opassande.Står det. OCh Ordet här är grönmarkerat. Så det är bara att klicka på det gröna ordet!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Annonsen var borta nu…

enligt sitens regler får man väl inte länka till annonstorg?
Whoups! Ja jag svarade och jag anmälde även annonsen till annonssajten

Jag hann inte med, nu är i alla fall annonsen borta.
Alla djur behöver någon som bryr sig!
annonsen som sagt borta, när jag också gick in
Maggan47
ja det gick undan. OM det var p g aatt jag anmälde den eller skrev svar till annonsören, det vet jag inte.
Om det är någon som vill svara annonsören via mail så kontakta mig ochge mig er mail. Fått svar.
Putt vill ingen svara ? Kolla svaret jag fick….
Hej Gunilla
Du sak ha klart för dig att jag är noga med vem som får ta katterna. Jag håller kontakten för att se så att de mår bra och jag väljer hellre att de kommer till nya hem än att vi måstte avliva dem eller att min mamma dör av allergi. det är katter vi hittat så säg inte att vi inte skulle skaffat oss nåra från början. och sen menar jag inte att det är alla tio för ett pris. trodde människor fatta. och eftersom du tror så om andra är det uppenbarligen du som tänker fel.
Varma hälsningar ****** *********

Jag har mailat henne nu
Tack. För även om det är upphittade katter, så tycker jag de är stor synd och skam att ta 100 kr styck….

Och jag hittade en annons idag där de säljer en kull kattungar och tar 500 kr för de långhåriga och 100 kr för de krothåriga
. Hallå, vad är det som gör att de korthåriga är midre värda. Det högg till i mitt hjärta när jag såg det.
//Katt
sajtvärd på Devon rex ifokus

Det med olika pris på kort och långhårigt tycker jag är väldigt vanligt. Det ser man i var och varannan annons tycker jag, tyvärr..
#2 Det är helt riktigt - vi får inte direktlänka till auktioner på öppet forum enligt PUL.
Om man vill diskutera en annons så gör men det genom att beskriva annonsen. Om någon sedan vill ha kontaktuppgifter till annonsören får ni ta det via PM.
#0 Om jag förstått det rätt är annonsen inte kvar längre. Därför gör jag ingen åtgärd. Tänk bara på det till nästa gång.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ok.