Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 584 ggr
Kristine
0

Lill-Röding vill hitta hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lill-Röding född den 7:e April vill hitta ett kärleksfullt och varaktigt hem.

Se tidigare tråd:3 moderslösa missar vill hitta hem

Finns det någon för honom?

Ring vår adoptivmatte på 070-253 06 95

På bilden:Lilla Grå och vännen Lill-Röding.

forrest
0

Hej Kristine! Hur går det med dom som var intresserade av kattungarna?

Jag tänkte visa fotona på dem för min syster bla och skulle vilja veta lite hur de verkar vara i personligheten? vem är mera framåt mest försiktig osv..  ja, du vet :)

Har de även börjat ätit blöt/torrmat men att du ger dem extra mjölersättning med flaska fortfarande?

Tänkte det är lite lättare att få en uppfattning om dem med lite mera personlig information om var och en. :)

Hawknestgrove
0

Åh så fin! Röda kissar brukar ju var väldig lättpalcerade!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kristine
0

Hej allihopa!

Nu äter alla blötmat och Junior torrfoder,sen älskar dom låglaktosmjölk blandat med krongrädde(kaffegrädde den på glasflaska ni vet)

Lill-Röding är mest framåt då han är äldst.Väldigt gosig och pratsam.Vill ligga under hakan och kurra på kvällen hos mig i sängen.

Han tuttar på sig själv på magen,vilket jag försöker att få han och inte göra.men, men.Han är supergosig!!

Lilla Vita är den pratsamma kissen.Nyfiken,älskar att bli klappad och tutta på storebrorsan Lill-Röding.

Lilla Svarta är bustrollet,den som är mest framåt efter Lill-Rödingen.Lite skygg i början.Har mognat otroligt på några veckor.

En misse med bus i blicken.

Lilla Grå är minst utav dom men har växt till sig nu.Hon är den som tyr sig mest till oss ,allra helst min sambo.Hon är en blandning mellan en Gremlin och en älg på grönbete………Supermysig liten flicka!

Jag önskar dom alla ett kärleksfullt hem

KRAM från Kristine.tel.070-253 06 95