Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bortsprungna-upphittade-katter
Läst 920 ggr
Lena
0

Upphittade/bortsprungna katter; Ny Avdelning!

Nu finns det en ny avdelning i Forumet där du kan skriva inlägg utifall din katt springer bort eller du hittar en bortsprungen katt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Faxlin
0

Jättebra Lena. Då kan vi flytta skyggisarnas rymning dit.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

vanessa
0

Det är jättebra. Man märker med tiden vad som behövs. Allt är en process i utveckling hela tiden.

Kata

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

#2 Exakt så är det! :)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

tiger1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jättebra med en sådan sida. Min Tiger är på rymmen sedan igårkväll. Förra gången var han borta 6 månader! Hoppas han kommer hem snart. Jag ropar och ropar. Sist fick jag hämta honom ca 1 mil härifrån.

tiger1

miranda1
0

jättebra!

Glöm inte att kolla http://www.goteborgskatthjalp.com/efterl.html om du har hittat eller efterlyser en katt!

/Miranda

Faxlin
0

#4: Skönt att han kom hem även den här gången. Otroligt jobbigt när de försvinner för en.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lena
0

#5 Toppenbra Miranda att ni har den sidan på Göteborgs Katthjälps hemsida.

//Lena

vanessa
0

Även vi på djurhjälpen har sådan sida, www.djurhjalpen.nu, något nästan alla katthem bidrar med. För vi vill ju alla så gärna att de hittade och försvunna hittar hem till sin alldeles egna familj.

Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

#8 Ja det är ju det man alltid hoppas när man hittar en som det verkar hemlösa katt, att kissen ska ska ha ett hem någonstanns.

Egentligen skulle det vara bra om alla katthem gick samman och hade en gemensam databas för upphittade och försvunna katter. En som även polisen hade tillgång till. Undrar om det skulle vara möjligt att realisera?

//Lena