Idiotannons IGEN!!! Jag blir så trött!
Nu hittade jag en till puckoannons. Det lite komiska i det hela är att dom kallar katten Pucko.. hm…
Dom vill "bli av" med den för att barnen är allergiska.
Katten är 10v!!!!! Hur gammal kan den ha varit när dom skaffade den?
Jag får sluta med att glutta runt på internet. Blir så deprimerad av alla PUCKO människor!!!
Hoppas lilla misse får ett bra hem nästa gång. Är själv sugen på att åka o hämta den och leta lite bättre, men det är nog lite långt, tyvärr.
är ARG ARG ARG ARG ARG!!!!!!! 

Alla djur behöver någon som bryr sig!

Oj.. förstår du är arg. Men det är bra att du kollar! För blir de påkommna av dig så blir det svårare för dem att fortsätta :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
10 veckor och redan passé! Ja det kan man undra över när de tog den kattungen?
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag har mailat dom nu med lite frågor. Kunde inte låta bli
Mycket märkligt om den är 10 veckor nu ???
Säger som ni andra När tog de denna lilla unge då?
Kan ju vara någon de tagit hand om tidigt p.ga av olika omständigheter…mamman sjuk..död etc.
Bra att du skrivit och frågat Mison.

Men jag gjorde mig ful, jag mailade som ev. spekulant. Annars vill dom väl inte svara på nånting…

äh.. man kan inte vara 100 procent moralisk alltid. :P Syftet är bra.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Tror inte dom kommer höra av sig. Jag skulle kanske egentligen ha ring, men jag har sån FRUKTANSVÄRD telefonfobi!!
Dom vill ha 150 för missen, inklusive lådan. Hallå!! Bara lådan kostar nästan 100! Dom kan inte värdera katten högt.
Dom bor visst i Norrköping. Jag har ca 11 mil dit. Är sååå sugen på att ta katten därifrån och leta mer helhjärtat efter ett hem åt den

Mison ta katten o leta rätt på ett bra hem till den.
De kan inte vara friska som får alergi på så kort tid, med det i tankarna så är nog inte det nya hemet så vicktigt i deras ögon.
Hämta kise fast det är kise unge tider nu så borde det inte vara svårt att hitta ett bra hem.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Det är så jag tänker också. Hoppas dom svarar på mitt mail bara. Annars får gubben ringa dom i morgon. Han kommer hem inatt någon gång.

Tanken slog mej om man här har allergi mot de s.k "besvären" som kan tillkomma..i form av yster kattunge lek..kanske nån blomma hamnat i golv..etc..etc…skrämmande..att man redan annonserar ut en liten misse på endast 10 veckor..
Usch!!!:-(
ja den där allergin tro inte jag på för 5 öre. Snarare är det nog väldans viktigt att kommaiväg på semester, eller så har ungen lessnat! Sen som sagt, hur gammal var den lilla när den kom?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hoppas du får något svar.
Ska gå in och kolla annonsen nu.
Jag hittar inte annonsen 
Det var väl blocket och i Norrköping?

Nej inte Blocket. Jag kan ge dig länken på pm
Aha..därför jag inte hittade den 
Ja tack skicka den gärna Mison.

Nu har du pm huskatt
Jag har inte fått svar än, får nog ringa i morgon, usch, jag som hatar att ringa….
Tack Mison.
Åh vilken liten sötnos det var.
Kan hända du får svar senare idag…de kanske jobbar.
Skrev du som att du var spekulant?

Hihi, ja, att jag egentligen var ute efter 2 syskon, för då kanske dom kan snubbla ur sig namnet på den som har sålt denna misse till dom. hehehehe
Hoppas du kan rädda denna lille vän!
¤Mison¤ Fortfarande inget svar??

Nej, tyvärr, inget svar. Och nu när jag tog mod till mig och ringde var det ingen som svarade där heller..
Är inte sånt typiskt?